Pystyykö facebookissa näkemään joskäyn sellsenihmisen sivuilla ketä ei ole kaverini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakakaak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pystyy mutta hänen täytyy käydä sinun sivuilla. Näkyy siinä kohtaa ensimmäisenä kun hakee sinun nimelläsi. Jos ei ole muita samannimisiä niin ei voi päätellä mitään. Mutta tulet ensimmäiseksi jos olet käynyt hänen sivuillaan.

Mistä "näkee" olet tämmöisen tiedon saanut?
Jos minä käyn vaikka Matti Meikäläisen sivulla, niin sen jälkeen se Matti Meikäläinen näkyy ensimmäisten joukossa kun alan kirjoittamaan sinne yläkulmaan nimeä. Mutta mistä olet päätellyt että Matti Meikäläinen näkisi minut siellä ekana myös?

Kyllä face taitaa jotenkin tilastoida noita käyntejä. Ainakin vaikuttaa siltä, että sellainen henkilö, joka on hiljattain käynyt katsomassa profiiliani, löytyy kaveriehdotusten listassa kärkipäästä. Voi siis olla että myös haku löytää hänet ensimmäisenä.

Kyllä face taitaa jotenkin tilastoida noita käyntejä. Ainakin vaikuttaa siltä, että sellainen henkilö, joka on hiljattain käynyt katsomassa profiiliani, löytyy kaveriehdotusten listassa kärkipäästä. Voi siis olla että myös haku löytää hänet ensimmäisenä.

En todellakaan usko tähän. Itse oon välillä noita kaveriehdotus- ja hakulistoja katellut ja voin sanoo 100% varmuudella että ne ketä niissä on ollut (kärkipäässä ja muutenkin) ei todellakaan oo käyneet katsomassa mun profiilia.

Yhteistyössä