pystyykö elää suhteessa huonon omantunnon kans, jos on pettänyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teräsniska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teräsniska

Vieras
kerronko miehelle? ristiriitanen olo. tekisi mieli kertoa, mutta toisaalta tulee paha mieli hänen takiaan. mietin että haluaisinko itse tietää jos hän olisi pettänyt minua

ihminen jonka kanssa petos on tapahtunut sanoo, että olen paha ihminen jos en kerro miehelleni ja jatkan hänen kans niinkun ei olisi mitään tapahtunut. itse olen samoilla linjoilla kun te

rehellisyys maan perii,ootte te ihmiset kans,helvetti sentään älkää alkako suhteeseen ellette pysty itteenne hillitteen,ja mikset ennen ku menit pettää ni voinut jättää miestäsi???

Alkuperäinen kirjoittaja teräsniska:
olen miin kanssa myös samoilla linjoilla, niin se PITÄISI mennä. mutta kun ei mennyt

no mä en itteenikään pettäis niin et jättäisin kertomattta koska mulla on periaatteita joista en luovu... jos olsin sä niin kertoisin koska joka tapauksessa miehes sen voi muualta kuulla,ja mulla ainakaan omatuntokaan ei kertomatta jättämistä kestäis...

kuules teräsniska jos ukkos juoksis panemassa vaikka naapurin hehkeetä blondii niin etkö muka haluisis tietää? Sinä vaan keittelisit hernerokkaa kotona tietämättä mitään mistään, niinkö?? Eiköhän ukollas ole se oikeus valita jatkaako eloa sun kaltaises luuserin kanssa, mä veikkaan et ei jatka.. mä en vaan tajuu tätä miks mieluummin pitää satuttaa toista ku ois niin helppo erota ensin.

Yhteistyössä