Pystyisitkö hoitamaan lapsenne jos miehesi kuolisi?

huono äiti
Hävettää tunnustaa, mutta en varmaan saisi... Tai siis en tiedä, kummat loppuisivat ensin, rahat vai voimat... Tuntuu, että mieheni selviäisi paremmin ilman minua, kuin minä ilman häntä. Hän tuntuu mm. olevan täysin väsymätön.
 
Ken guru
Tosi kurjaahan se tietty olisi, ja aluksi varsinkin tosi raskasta. Erityisesti kun meille on tulossa taas vauva, niin olisi sitten yksin kahden tosi pienen kanssa. Toivotaan nyt ettei mies hyppää mihinkään "Malesian koneeseen"...
 
vierass
Kuka muu ne sitten hoitaisi? Ai pitäis antaa sijaisperheeseen vai? Kai sitä lapset sais hoidettua kaiken surun keskelläkin, ehkä joutuis ottaa sairauslomaa et sais asiat järjestykseen, mut sit vaan lapset töihin ja ite töihin. Rahallisesti tulis varmasti tiukkaa, mut kyllä lapset kotona pysyis. Toinen juttu on tietenkin jos itse sekoaa ja joutuu hoitoon.
 
HippuTAR
Pystyisin.

Talouskaan ei menis tiukille ku lapsethan sais jonku summan siitä työpaikan vakuutuksesta ja sekä mulla että miehellä on henkivakuutukset. Ja eikös lapset sais kelastaki jotain orporahaa?
 
"..."
Pahimman surun aikana tarvitsisin kyllä apua.. Mutta muuten kyllä, meillä on hyvät henkivakuutukset molemmilla turvaamassa ja lapsiakaan ei montaa. Muutettaisiin kyllä pois ok-talosta, en viitsisi ilman miestä tällaista yrittää pitää kunnossa ja varmaan mentäisiin lähemmäs tukiverkkoa sitten. Olisi kyllä kamalaa..
 

Yhteistyössä