Pystyisikkö seukkaa pari senttii lyhyemmän miehen kans?

Lyhyempi mies olis

  • total turn off

    Ääniä: 18 64,3%
  • ihan ok

    Ääniä: 3 10,7%
  • kuuminta hottia

    Ääniä: 1 3,6%
  • pituus ei ratkaise <3

    Ääniä: 9 32,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    28
  • Kysely suljettu .
7thHeaven
just se ku kailotetaan, että voi voi kun mä oon niin pieni...mut sit haetaankin sillä vaan positiivista huomiota :D siis ei siinä mitään pahaa ole!! Sitä vaan ihmettelen, et miks ei voi suoraan sanoa että musta on nastaa olla lyhyt..esim. mä voin sanoa että oon aina nauttinut olostani pitkänä ja näyttävänä, klassisen kauniina naisena. Useimmat kyl vetää siitä herneet nenään, että siks mä annan joskus ihmisten luulla että mun pituus häiritsee mua. Mut nooot. Ainoastaan nyt on poikkeustilanne, kun mies on mua lyhyempi...kaikki exät olleet paljon mua pitempiä mut ehkä siitä just on kiikastanut se, et miks on tullut aina bänks.
No mut miten tää nyt tähän liittyi? Kysyttiiin, voisitko olla itseäsi lyhyemmän kanssa ja pari lyhyttä muijaa vastasi, että en.
 
pintaa syvemmälle
Oma mieheni on alle 165cm ja kunnollisempaa tapausta saa hakea: paiskii töitä, ei juo/polta/käytä aineita, ei tippaakaan väkivaltainen, fiksu ja käytöstavat omaava mies. Sängyssä mieletön peto, huomioi naista enemmän kuin iso osa perusmiehistä. :p Useampi nainen katsoo vain pituutta, mutta häviävät sitten luonteessa...
 
Ennen mäkin ajattelin, että kyllä miehen pitää pidempi olla....kunnes tapasin tuon mörököllin <3 Minä 174 ja toinen palttirallaa 3cm vähemmän. Joten eipä se pituus mitään ratkaise, vaan se, mitä on korvien välissä.
 
"sondersson"
[QUOTE="vieras";26848051]No kyllä se lyhyt, mutta lihaksikas mies on enemmän miehen kokoinen kuin pitkä, hintelä vinkuheinä.[/QUOTE]

Musta taas ei ja lihaksikas lyhyt jätkä näyttää naurettavalta. Ja en ite olis mua lyhyemmän kanssa enkä mielellään alle 180 cm kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
"sondersson"
Alkuperäinen kirjoittaja pintaa syvemmälle;26882062:
Oma mieheni on alle 165cm ja kunnollisempaa tapausta saa hakea: paiskii töitä, ei juo/polta/käytä aineita, ei tippaakaan väkivaltainen, fiksu ja käytöstavat omaava mies. Sängyssä mieletön peto, huomioi naista enemmän kuin iso osa perusmiehistä. :p Useampi nainen katsoo vain pituutta, mutta häviävät sitten luonteessa...
No hohhoi, eiköhän niitä hyviä jätkiä löydy pitkistäkin.
 

Yhteistyössä