V
vieras
Vieras
Kellään kokemusta kyseisestä rodusta? Minkä hintaisia ovat suomessa suurinpiirtein? Kysyntää taitaa olla enemmän kuin tarjontaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:juu tonnin on pennut... aivan mahtavia luonteeltaan.. meillä pieniä lapsia ja niiden kanssa ovat todella ihanasti.. itepäinen mutta helposti oppiva... ei mitään negatiivista ko rodustatilaa vaatii... ei tod mitään mm kerrostalo koiria...
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:meillä ei edes kasvattaja myy kerrostaloon.. ei ne samalla tavalla siellä itseään pääse toteuttamaan kuten omassa talossa jossa pihaa on...
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:kyllä ne lenkille pääsee nuokin jotka pihalla ovatmutta tämä nyt varmaan on osin mielipide juttu ja minun mielestä ne ei sovi kerrostaloon...
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:mistä sinä tiedät paljonko ne koirat lenkille pääsee jotka vapaana tuossa pihalla olla saa....kun tunnut tietävän miten niistä huolehditaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mulperi:Helpommin mä okt:ssä laistan koiran lenkityksen kuin rivitalossa. Kun on iso oma piha ja aitaus koirille niin mä en lähde välttämättä joka päivä lenkille toisin kuin rivitaloaikoina kun oli pakko.
Eli se okt ei ole mikään avain onneen.
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja mulperi:Helpommin mä okt:ssä laistan koiran lenkityksen kuin rivitalossa. Kun on iso oma piha ja aitaus koirille niin mä en lähde välttämättä joka päivä lenkille toisin kuin rivitaloaikoina kun oli pakko.
tämä nyt on omistajasta kiisyytön se koira siihen on....
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:borkulla vissiin on ko rodun edustaja kun tietää luonteenpiirteet ym?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja mulperi:Helpommin mä okt:ssä laistan koiran lenkityksen kuin rivitalossa. Kun on iso oma piha ja aitaus koirille niin mä en lähde välttämättä joka päivä lenkille toisin kuin rivitaloaikoina kun oli pakko.
tämä nyt on omistajasta kiisyytön se koira siihen on....
![]()
Kuka koiraa on syyttänytkään, eiköhän ne kaikki lähde just siitä omistajasta on se asunto sit vaikka pilvenpiirtäjässä tai kartanossa