? ...... Vieras 27.07.2008 #1 minkä hintaisia suurinpiirtein ovat uusina? oliskos jollain mitään tietoa...
V vieras Vieras 27.07.2008 #4 Sellasta vähän tribaalintapaista sydämiä ja kiekuraa oranssilla pohjalla ja vetoketjullinen ja taskullinen on
Sellasta vähän tribaalintapaista sydämiä ja kiekuraa oranssilla pohjalla ja vetoketjullinen ja taskullinen on
? ...... Vieras 27.07.2008 #6 huusin yhden uuden hupparin missä kolmioita ja hv 20e.mietin vaan että saiskos liikkeestä samalla hinnalla..
huusin yhden uuden hupparin missä kolmioita ja hv 20e.mietin vaan että saiskos liikkeestä samalla hinnalla..
V vieras Vieras 27.07.2008 #7 Ne ei ainakaan forumin micmacissa ollut kallista, kaikki hupparit oli tota 20e:n hintaluokkaa, mut siellä oli alet käynnissä niin en tiedä oliko osa alehinnoissa sit.. mut mun mielestä ton mun hupparin ovh oli tuo mainitsemani hinta
Ne ei ainakaan forumin micmacissa ollut kallista, kaikki hupparit oli tota 20e:n hintaluokkaa, mut siellä oli alet käynnissä niin en tiedä oliko osa alehinnoissa sit.. mut mun mielestä ton mun hupparin ovh oli tuo mainitsemani hinta