pyöräilykypärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa

Vieras
minusta on noloa käyttää pyöräilykypärä, mitä sinun mielipide kypärästä?

joudutko usein muistuttaa lasta kypärästä kun hän on menossa pyöräilemään?

Mun mielestä on noloa olla käyttämättä. Niitä kypäriä on niiiin paljon erilaisia, varmasti kaikille löytyy tyylikäs, erikoinen tai yksinertainen vaihtoehto.
Kypärättömyydestä pitäis sakottaa + toivon että jokainen sellainen ajaa ojaan.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Musta on myös noloa olla käyttämättä.
Vielä 10 vuotta sitten kuuluin siihen toiseen kastiin mutta viisas mieheni muutti mieleni pikkuhiljaa...nyt en tod. ajaisi ilman saati päästäisi lapsiani pyörän selkään ilman kypärää kun siihen ikään tulevat.

Ei ole sen nolompaa kuin mopoillessa tai moottoripyöräillessä. Tai veneellä kun ollaan niin pelastusliivien kanssa. Ja meillä on lapsilla itsestäänselvää, että kypärää käytetään. Tosin ovat vielä sen ikäsiä, etteivät osaa ajatella sitä mitenkään nolona..

se hiottaa eikä näytä kovinkaan hyvältä tällaisessa palllopäässä. Onneksi on kuitenkin sen verran ikää mittarissa, että se ulkonäköseikka ei paljon paina vaakakupissa, joten kyllä käytän aina kypärää pyöräillessä.

Tuttu antoi vuosi sitten esimerkin kypärän tarpeellisuudesta. Jälki oli pahaa sen kanssa mutta ilman ei olisi ollu mitään mahollisuutta. KOSKAAN ei liikenteessä pidä olla onnensa varassa ja luottaa siihen että kyllä minä ja ei mulle..

Jostain kaikki sai päähän, että ilman kypärää oma pää on kuin vesimeloni, miten meidän vanhemmat (ja heidän vanhemmat) selvisivät pyöräilystä x) En tunne ketään luokkakaveria joka olisi 20v sitten loukkaantunut pahasti ilman kypärää. Jos törmäät autoon ei se sua pelasta.
7thHeaven on ihan dumbo kun oikein toivoo, että muunlaisille ihmisille tapahtuis jotain pahaa...

Terv.
pääkaupunkiseudulla törmännyt: ruokapoliisiin, kantoliinapoliisiin, kasvatuspoliisiin (lista jatkuu)