Pyöräily vai crosstraineri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin eilen polkemassa pyörällä 15 kilsaa 45 minuutissa, johtuen säästä kun alkoi ukkonen jyristä ja rakeita sataa niin sai pyörä aikamoisen vauhdin. Mä oon miettinyt tota crosstraineria kans jos sellasen hommais tänne kotiin syksyn aikana, meinasin sen Anttilasta tilata kun saan mikron maksettua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kilontiputtaja:
Pyöräily..Ja silleen että on ylämäkeä ja alamäkeä,mahd vaihtelevaa...

nimim. -29kg helmikuusta

Vau! Onneksi olkoon! :flower: Ite olen pudottanut maaliskuusta (puolesta välistä) n. 13 kg. Pyöräilyä, vatsalihasliikkeitä, tanssia, sauvakävelyä, tavallista lenkkeilyä, siinä mun liikunta. Ja tietty syömärytmi on kans 3-4 tunnin välein eli n. 5 ateriaa päivässä, pieninä määrinä.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kilontiputtaja:
Pyöräily..Ja silleen että on ylämäkeä ja alamäkeä,mahd vaihtelevaa...

nimim. -29kg helmikuusta

Vau! Onneksi olkoon! :flower: Ite olen pudottanut maaliskuusta (puolesta välistä) n. 13 kg. Pyöräilyä, vatsalihasliikkeitä, tanssia, sauvakävelyä, tavallista lenkkeilyä, siinä mun liikunta. Ja tietty syömärytmi on kans 3-4 tunnin välein eli n. 5 ateriaa päivässä, pieninä määrinä.

vautsi! mitä sä syöt? entä kuinka usein harrastat liikuntaa?Itellä ois n15kg edestä pudotettavaa, en vaan saa alotettua...

vautsi! mitä sä syöt? entä kuinka usein harrastat liikuntaa?Itellä ois n15kg edestä pudotettavaa, en vaan saa alotettua...[/quote]

Syön normaalia kotiruokaa,tosin enempi nyt kasvista ja salaattia,ruisleipää..
Harrastan tota pyöräilyä 5*viikossa,muuta liikuntaa sit vkl lenkkeily tyttäreni kanssa (hän pyöräilee,minä hölkkään).

Mulla oli kans alotusongelma,mutta sitten yks päivä heräsin että ajattelulla ei kilot tipu,täytyy tehä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja kilontiputtaja:
vautsi! mitä sä syöt? entä kuinka usein harrastat liikuntaa?Itellä ois n15kg edestä pudotettavaa, en vaan saa alotettua...

Syön normaalia kotiruokaa,tosin enempi nyt kasvista ja salaattia,ruisleipää..
Harrastan tota pyöräilyä 5*viikossa,muuta liikuntaa sit vkl lenkkeily tyttäreni kanssa (hän pyöräilee,minä hölkkään).

Mulla oli kans alotusongelma,mutta sitten yks päivä heräsin että ajattelulla ei kilot tipu,täytyy tehä jotain.[/quote]

ehkäpä minäkin saan nämä kilot pudotettua j alopetettue mässäilyn.

liikunnasta minäkin jos ap passaa...

meitsillä kun on se raaka vaikea migreeni takana (ja elopainoakin löytyy)...niin onko semmonen turvallinen hyvä alotus 2x15min stepperillä päivässä tai 2x10min stepperillä ja 2x10min kuntopyörällä?

vatsalihaksia en oo vielä ottanut mukaan kun viimeeks kun yritin aloittaa ja tein 20min kuntopyörällä ja päälle 60vatsalihasta niin tuntu yöllä että päässä on ydin räjähdys.

Nyt ei ole ainakaan eilisen jälkeen ollut ongelmia että fiilikset on ihan hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

meitsillä kun on se raaka vaikea migreeni takana (ja elopainoakin löytyy)...niin onko semmonen turvallinen hyvä alotus 2x15min stepperillä päivässä tai 2x10min stepperillä ja 2x10min kuntopyörällä?

vatsalihaksia en oo vielä ottanut mukaan kun viimeeks kun yritin aloittaa ja tein 20min kuntopyörällä ja päälle 60vatsalihasta niin tuntu yöllä että päässä on ydin räjähdys.

Nyt ei ole ainakaan eilisen jälkeen ollut ongelmia että fiilikset on ihan hyvät.

Minkä vuoksi et aloita käymään esim. kuntosalilla ja mene ammattitaitoisen ohjaajan pakeille, joka tekee sinulle kuntosaliohjelman juuri sen mukaan, millaisia liikkeitä voit tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Minkä vuoksi et aloita käymään esim. kuntosalilla ja mene ammattitaitoisen ohjaajan pakeille, joka tekee sinulle kuntosaliohjelman juuri sen mukaan, millaisia liikkeitä voit tehdä?

kuntosali maksaa aivan liikaa nykyiseen tulotasoon nähden(juuri työkkärin kurssin päättäneenä )ja pojan hoidon järjestäminen mahdotona.

Ja koska mulla on tarvittavat välineistöt kotona(ei nyt jalkaprässiä sentäs) niin ei ole järkeä maksaa 50-60euroa kortista kun ei ole edes takuu että pystyisinkö sitä käyttämään

Yhteistyössä