V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja namia:Onko se kukka ja se missä on sellainen spiraali päällä (ei minttu) vielä tallella? Ne on parhaat.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja namia:Onko se kukka ja se missä on sellainen spiraali päällä (ei minttu) vielä tallella? Ne on parhaat.
On tallella.
Alkuperäinen kirjoittaja namia:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja namia:Onko se kukka ja se missä on sellainen spiraali päällä (ei minttu) vielä tallella? Ne on parhaat.
On tallella.
Jihuu!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Parhaat on poistettu, mä rakastin niitä lehdenmallisia konvehteja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Entäs ne "simpukan" malliset joissa on sellanen tumma täyte? Itse tykkään eniten niistä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:en ees halua maistaa sitä walnut-toffee-levyä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Ne ihanat lehdenmalliset on poistettu ja tilalla on järkyttäviä lehdenmallisia mansikkacrisptryffeleitä. Hasselpähkinää on enää yksi.
Hitsi, kun en äkkiä muista, millainen se viimevuotinen oli. Mutta tämä oli kyllä jo jotain järkyttävää. Rasiakin oli ihan uudennäköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Ne ihanat lehdenmalliset on poistettu ja tilalla on järkyttäviä lehdenmallisia mansikkacrisptryffeleitä. Hasselpähkinää on enää yksi.
Hitsi, kun en äkkiä muista, millainen se viimevuotinen oli. Mutta tämä oli kyllä jo jotain järkyttävää. Rasiakin oli ihan uudennäköinen.
Ne lehdenmalliset on ollut tosi pahoja ja yksikään tuttavani ei ole niistä pitänyt. Eli eivät ole olleet yleisön suosikkeja.
Mun mielestä juhlapyödän konvehdit on muutenkin melkein huonoin konvehtirasia. Siis hyvä että ovat uudistuneet, kun niitä kuitenkin tulee 5 kpl joululahjaksi.