T
Tintti1010
Vieras
Onko tosiaan niin, että romppu ei kerro paljonko on imetyspisteet? Kun mie huvikseni kokeilin paljonko saisin syödä pisteitä päivässä sitten kun vaavi syntyy ja raksin sieltä omat tiedot kohasta sen imetysjutun niin pisteet ei lisääntyneet yhtään...
Eli saako sinne jostain ne imetyspisteet vai pitääkö ne vaan lisätä omassa päässä...??? ja paljonko ne imetyspisteet sitten on?
Eli saako sinne jostain ne imetyspisteet vai pitääkö ne vaan lisätä omassa päässä...??? ja paljonko ne imetyspisteet sitten on?