PV:n rompusta ja imetyksestä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tintti1010

Vieras
Onko tosiaan niin, että romppu ei kerro paljonko on imetyspisteet? Kun mie huvikseni kokeilin paljonko saisin syödä pisteitä päivässä sitten kun vaavi syntyy ja raksin sieltä omat tiedot kohasta sen imetysjutun niin pisteet ei lisääntyneet yhtään...
Eli saako sinne jostain ne imetyspisteet vai pitääkö ne vaan lisätä omassa päässä...??? ja paljonko ne imetyspisteet sitten on?
 
Mullla ainakin kertoo, normaalisti 18 ja imetyksen kanssa 26 pistettä. Ja hyvin on mulla paino tippunut, vuoden alusta 10kg, vaikka en hirveen orjallisesti olekaan pisteitä noudattanut. Ja maitokin on riittänyt hyvin, tyttö ihan just 5 kk ja täysimetyksellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2005 klo 09:58 vierailija kirjoitti:
Mullla ainakin kertoo, normaalisti 18 ja imetyksen kanssa 26 pistettä. Ja hyvin on mulla paino tippunut, vuoden alusta 10kg, vaikka en hirveen orjallisesti olekaan pisteitä noudattanut. Ja maitokin on riittänyt hyvin, tyttö ihan just 5 kk ja täysimetyksellä.
mite sie sait ne imetyspisteet sinne??? Laitoitko vaan omiin tietoihin sen imetysraksin?
 
Ruksaa se raksi ja klikkaa Suositukset-painiketta. Siellä on uudet suositellut pisteet ja niissä on imetys huomioitu. Se ei päivity automaattisesti siihen näytölle vaan pitää käydä hyväksymässä tota kautta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2005 klo 15:08 Shaina harmaana kirjoitti:
Ruksaa se raksi ja klikkaa Suositukset-painiketta. Siellä on uudet suositellut pisteet ja niissä on imetys huomioitu. Se ei päivity automaattisesti siihen näytölle vaan pitää käydä hyväksymässä tota kautta.
kiitos tuhannesti!!! :hug: :flower: :)
 

Similar threads

Yhteistyössä