Puutumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pistelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pistelee

Vieras
Mulla puutui toisen puolen käsi, poski ja suu ikeniä myöden taas pitkästä aikaa.Aiemmin puutumisia tuli e-pillereistä, jonka takia ei hormonaalinen ehkäisy käy.Myöhemmin sama vaiva tuli loppuraskaudessa ja puhe sokelsi sekä näkökyky oli rajallinen.Neuvolassa ja lääkärissä sanottiin sen olevan migreeniä.Mulla ei kuitenkaan ollut päänsärkyä yms. oireita.

Nyt tuo puutuminen tuli ihan yhtäkkiä.Mistä kummasta tässä voi olla kyse?Odottelenko halvaantumista, vai taasko pitää mennä lääkäriin "turhasta".

Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?

Mulla tapahtui vähän samanlailla kun sulla...Kerran kolasin pihaa ja muutama tunti sen jälkeen kun Tytär nukkui sylissä niin vasen käsi ja vasen poski puutui,samalla alkoi pää kipu josta tuli oksettava olo.Siitä sitten vähän ajan päästä puutui oikea sierain joka kesti ihan vähän aikaa ja pää oli edelleen samanlainen,mulla ei ole hajuakaan mitä toi vois olla,kaikenkaikkiaan puutumiset kesti noin puolituntia,lekuriin en ole päässyt ja neuvolassa ei osattu sanoa mitään.Eräällä sukulaisella on ollut aivoinfarkti ja siellä oli lekuri kysynyt että onko nenä puutunut eli johonkin tuollaiseen tuo liittyy.Toivottavasti tästä sepustuksesta joku sai edes selvää mitä tarkotin kun ajatus kulkee paremmin mitä kirjotan :)

moi!
Kuulostaa migreenin oireilta. Mulla tulee vasemman puolen puutumisoireita kasvoihin ja käsiin. Tuntuvat inhottavilta ja pelottaviltakin. Nykyisin tiedän et sillon aika ottaa särkylääke taimuuten iskee armoton migreeni,
Toki oireet sopivat aivoverenkierron häiriöönkin joten kannattaa tutkituttaa jos tulee tommosia...

Yhteistyössä