Puutteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parisuhteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parisuhteessa

Vieras
Olen kyllästynyt elämäntilanteeseeni:( Olen reilu parikymppinen nainen, ja saan seksiä aivan liian vähän mieheltäni. Olemme seurustelleet noin kolme vuotta, hän on kolmekylppinen. En enää jaksa! Alussa rakastelimme usein, jopa useita kertoja päivässä. Nykyään ruikuttamalla saan muutaman viikon välein, usein jopa harvemmin. Kärsin vähän aikaa sitten pitkän masennuksen, olin siis vakavasti sairas, ja silloin minua ei seksi (eikä mikään muukaan...) kiinnostanut. Mutta nyt olen toipunut, ja aivan kuin uudesti syntynyt. Myös halut ovat palanneet, ja suoraan sanottuna, kiihotun nykyään lähes koko ajan, mistä tahansa. Sisälläni on niin paljon purkautumatonta seksuaali energiaa, että se alkaa jo häiritä normaalia elämistä. Taas äsken tulin torjutuksi, stondiksen kyllä sai, mutta oli niin väsynyt että alkoi nukkumaan?!? ..Maannut koko päivän... Masturbointi ei saa oloani paranemaan, kaipaan kunnon panoa miehen kanssa!

En tiedä miten edetä, pettäminen käynyt mielessä, mutta en halua rikkoa lupaustani olla uskollinen. Enkä muutenkaan halua valehdella ja olla kaksinaamainen... Puhumista olen koittanut, ei auta. Olen joskus jopa miettinyt, pitääkö minua tahallaan puutteessa, vai omaako vain helvetin matalan libidon... En vaadi mitään miljoonan tunnin sessioita kolmasti päivässä, vaan kun edes pari, mielummin muutaman kerran viikossa saisin! Alkaa hermo mennä tosissaan, kai minä häntä rakastan, ja hän minua... Mutta mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen oleennaisena osana... Sen tiedän, että hän ei minua petä. Mutta parisuhttelle tämä ei todellakaan tee hyvää, sanonta, ""sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta"" kun pätee minuun täysin. Olen aivan raivotar välillä, mutta en voi mitään kun haluttaa niin helvetisti!:( Monelle miehelle nainen joka vonkaa tussu litimärkänä seksiä olisi ymmärtääkseni unelmaa, mutta ei tälle tapaukselle...:( Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Jos, mitä tapahtui? Neuvoja?! Ja tässä ei ole mistään väliaikaisesta ongelmasta kyse, tämä helvetti on jatkunut jo lähes vuoden...

kyllä on ollut samanlaisia tuntemuksia.. Puutteessa... meillä ainakin mies on niin väsynyt oikeesti, tekee pitkää päivää ja raskasta työtä, ettei yksinkertaisesti jaksa. Haluais kyllä. Nytkin, mä menin ja ratsastin... nukahti kesken kaiken.. sit avasin tän koneen... muutama vuosi takaperin olin ihan raivona,, en ymmärtäny,, vieläkin sama juttu että haluan jokapäivä.. mutta en saa.. mutta ei se enää niin hetkauta.. pakko sopeutua.. parempi saada harvemmin ku ei ollenkaan siis parasta mitä on.......... eilen kyllä sain ja kunnolla huh... kyllä sitä nyt pakko jaksaa muutama päivä odottaa taas sitä kunnon hyväääää... tsemppiä sulle ..

Mistä sä tiedät ettei miehesi petä?
Onhan siihen oltava joku syy, ettei miehesi halua, sillä noin harvoin rakastelusta innostuminen ei kuulu kolmekymppisen miehen juttuihin. Voihan se syy olla joku muukin kuin pettäminen, mutta etkö voisi juhtella miehesi kanssa asiasta.
Eiköhän se yleisin rakastelumäärä pareilla ole pari kertaa viikossa, joten löytyisköhän mahiksia johonkin kompromissiin esim. kerran viikossa tms.....

Ihmisten seksuaalinen aktiivisuus vaihtelee. Ei ole mitään normia, että tietyn ikäinen mies haluaa tietyin väliajoin seksiä. Jotkut haluavat koko ajan, toiset kerran kuussa ja kolmannet jotain siltä väliltä. On turhaa sanoa, että hyvässä parisuhteessa on rakasteltava tietty määrä kertoja viikossa/kuussa. Mitä sillä on väliä, montako kertaa joku muu pari rakastelee? Tärkeintä on, että halut kohtaavat. Jos eivät, asialle kannattaa tehdä jotain. Mutta on turhaa heti ruveta miettimään pettämisiä, jos toinen ei halua yhtä usein kuin itse. Minusta suurin ongelma nykyään on se, että seksiä hehkutetaan joka puolella koko ajan, ja ihmiset kuvittelevat kaikkien muiden parien harrastavan seksiä monta kertaa viikossa. Sitä paitsi yhden tutkimuksen mukaan suomalaiset harrastavat seksiä keskimäärin n. kaksi kertaa kuussa.

Mulla oli sama ongelma entiseni kanssa. Tiesin kanssa ettei se minua pettänyt, mutta häntä ei vain yksinkertaisesti kiinnostanut. Ja sanoi mulle ettei haluta kun ruinaan sitä niin paljon. Mutta ei auttanut vaikka en ruinannutkaan, en saanut silti. Nyt ollaan erottu, oltiin yhdessä 2,5v ja mies 26v

Voiku oiski noin... meillä mies vonkaa koko ajan ja itseä ei kiinnosta ku joskus harvoin, varsinki pillereitä käyttäessä. Nyt lopetin pilsut ja toivon et halut palais! Hormonaalinen ehkäisy on kyllä haluntappaja!

Oispa munki mies noin haluton ku teillä (tai ite yhtä halukas)!

Harmi ku parisuhteessa elävien ihmisten halut ei kohtaa! Ratkaisua en keksi :(

Yhteistyössä