Puutteessa ja raskaana, mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksinhimoinen odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seksinhimoinen odottaja

Vieras
Todella tyhmältä kuulostava ongelma mutta.. todella vaivaava.
Olen 22v nainen, raskaana, silti mielestäni hyvännäköinen ja itsestäni huolehtiva mutta todellisessa puutteessa. Olen huomannut että seksinhimot ovat vaan kasvaneet raskauden myötä mikä ei ole yhtään kiva. Erosin lapseni isästä joten parisuhteessa en ole, eikä seksiä ollut parisuhteenkaan aikana. Muita kohtalotovereita? En käsitä miten jaksan odottaa seksittömyyttä siihen asti kun lapsi syntynyt ja olen saanut itseni takaisin "radalle".
Miten muut olette hoitaneet tämän asian?

[QUOTE="Teija";23004521]Ei seksiä parisuhteen aikana ja kuitenkin raskaana? Ettet vaan olisi lihonnut? Moni lihava näyttää odottavalta ja himokkalta.[/QUOTE]

etkö sä lue tektiä! eronnut tulevasta isästä!

Okei no nyt mä tunnen itseni todella oudoksi.. Onko oikeasti outoa että raskaana oleva nainen kaipaa seksiä joka hetki? Kyllähän monet ei-raskaanaolevatkin voivat seksiä haluta vai? En oikein ole sellainen että laittaisin deittipalstalle ilmoituksia, vaikka miksei sitäkin tietty voisi kokeilla mutta mutta.. Eikö sellaisissa käy vaan todella friikit ja epätoivoiset ihmiset?

Todella tyhmältä kuulostava ongelma mutta.. todella vaivaava.
Olen 22v nainen, raskaana, silti mielestäni hyvännäköinen ja itsestäni huolehtiva mutta todellisessa puutteessa. Olen huomannut että seksinhimot ovat vaan kasvaneet raskauden myötä mikä ei ole yhtään kiva. Erosin lapseni isästä joten parisuhteessa en ole, eikä seksiä ollut parisuhteenkaan aikana. Muita kohtalotovereita? En käsitä miten jaksan odottaa seksittömyyttä siihen asti kun lapsi syntynyt ja olen saanut itseni takaisin "radalle".
Miten muut olette hoitaneet tämän asian?

Et seksiä harrastanut parisuhteessakaan ja silti olet nyt raskaana?

Kai sä nyt tiedät miten puute hoidetaan, tämä uusavuttomuus asiassa kuin asiassa on näin ikänaiselle hämmentävää luettavaa.

Dildot auttaa. itse olen rv 26 ja panettaa ihan joka hetki. Mies kovasti yrittää tyydyttää seksihimojani, mutta ei hänkään loputtomasti jaksa. Siksi minulla on monta dildoa ja käytän niitä ahkerasti :)

Yhteistyössä