Puute

  • Viestiketjun aloittaja Jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
Jokkeri
Auttakaa minua ja kertokaa mitä teen. Olemme n.40 pari. Vaimostani on tullut täysin kylmä, antaa enää muutaman kuukauden välein ja silloinkin vain makaa allani eikä inahdakkaan vaikka tekisin mitä. Ennen seksimme luisti tosi ihanasti, teimme vaikka mitä temppuja sängyssä ja missä vain mieleen juolahti. Kertokaa Naiset mitä teen. alanko hakea vierasta, vai haenko maksullista vai tyydynkö olemaan selipaatissa. mieleni tekisi naida vaikka joka päivä aamuin illoin. En usko että hänelläkään on ketään toista, hän on vaan kylmentynyt eikä puhukaan asiasta. Toivon asiallisia neuvoja.
 
Jorkki
Sama vika meilläkin. Olemme kuitenkin 10 vuotta nuorempia. Käsitöitä olen harrastanut pahimman puutoksen iskiessä. Netistä löytyy mukavasti materiaalia käsitöiden virikkeeksi.
 
Tiedän
Vaimosi on kyllästynyt sinuun, eikä edes halua katsella pärstääs kun ähellät hänen päällään, siis et ole enää sytyttävä, et ole osannut arvostaa ja pitää häntä hyvänä, niin yksinkertainen syy siihen löytyy...
 
Tahtoihminen
Veli Jokkeri, se on vain arkea,
ja tuttua useille pareille.
Älä ärry, älä ole karkea!
Vedä naamasi hymynkareille.

Mene ulos, nyt paistaa aurinko,
metsä tuoksuu, välkkyy laine.
Pian tunnet, jo häipyy ahdinko,
laskee lanteihin pakkaava paine.

Niin paljon on elämän iloja,
ja seksi vain niistä yksi.
Voit puutteestasi laskea piloja
kun saat tämän mielletyksi.

Jos armas ei aurinko paistaisi,
ei auttaisi pano parhain.
Kuka seksin vuoksi laistaisi
lahden tyynen aamuvarhain?

Kun ikkunastasi tulvahtaa
kesäillan sireenin tuoksu,
niin onhan se iloa oikeampaa
kuin villeinkään siemenen juoksu.

Tai lähteä mökille sanomaan
kera tuoreen tuoksuvan vastan.
Istahtaa illasta nauttimaan,
kun kaljalla kurkkua kastan.

Ilot varmat aina on tarjolla,
oli vaimosi kylmä tai kuuma.
Ei turhien huolten varjolla
saa elosta häipyä huuma.




 
Tiedän
Joo, huolehdi ulkonäöstäsi, pese ites pyykkisi, älä juo kaljaa,
vie vaimosikin ulos syömään, äläkä pidä itsestään selvyytenä ihmissuhdettasi, koska sitä ei kahden ihmisen suhde ole, älä anna aihetta mustasukkaisuuteen, pidä vaimo naisena, ole kiinnostunut kotiasioista, työstä ja perheestä.
 
Tiedän
En osaa sanoa, minussa on varmaan joku vika, vaikka olen kaunis, seksikäs, älykäs, mutta olen yrittäjä, työnarkomaani...
En ole löytänyt tarpeeksi hyvää, kaikki hyvät on naimisissa...
 
Hillevi
Olen naisena kokenut tuon ""kylmenemisen"" kahdessa aluksi intohimoisessa suhteessa. Se tapahtui parin-kolmen vuoden sisällä seurustelun alkamisesta ja johtui molemmissa tapauksissa siitä, että kun opin kunnolla tuntemaan kaverini niin jouduin toteamaan etteivät meidän yläpäämme sopineetkaan yhteen. Henkinen puoli on naiselle seksissä hyvin tärkeä, mies jonka kanssa ei ole ns. samalla aaltopituudella ei tunnu kiihottavalta, vaikka hän olisi teknisesti täydellinen rakastaja ja komeakin vielä. Harmi ja hölmöäkin ettei vaimosi ole suostunut puhumaan asiasta, puhumallahan ne asiat useimmiten selviää. Ehkä hän ei halua loukata sinua. Ehkä hän on väsynyt, stressaantunut tai masentunut, mahdollisesti sairastunut?

Itselläni on kolmas seurusteluyritys kestänyt reilut kaksi vuotta ja vielä tuntuu tosi hyvältä. Tällä kertaa tutustuin mieheni yläpäähän ensin kaikessa rauhassa, hänen kanssaan on helppo keskustella kaikenlaisista asioista maan ja taivaan välillä toisin kuin noitten edellisten siippojen kanssa. Toivottavasti saisit vaimosi avautumaan ja kertomaan mistä on kysymys. Puutteessa on paha olla, mutta koeta ensin hoitaa nykyinen liittosi kuntoon. Jos se ei onnistu niin sitten on parempi erota.
 
e
Ensinnäkin. Se on seliBaatti;). Tosi kinkkinen tilanne.. Minusta tuntuu, ettei hän pahemmin enää halua sinua. Oletko miettinyt, että onko jotain tapahtunut? Jos joku on vienyt halut. Se voisi olla mahdollista.. Toivotan tsemppiä! Koita saada hänet puhumaan.
 
NAINEN 73
hmm.. mä ainakin haluan miestäni joka päivä.. jopa useastikin päivässä.. tosin en saa niin usein kun haluaisin.. nytkin mies nukkuu... mutta.. tulee mieleeni, että jos vaimosi vaikka on kyllästynyt siihen että ette puhu.. tai ei mitään esi virittelyjä.. kuten kiusoittelua, kutittelua, jopa ärsyttämistä hyvän maun rajoissa--- jotain kuitenkin paljon ennen aktia, että aistit herää... mun vaikee kirjottaa, kun itellä herää kyllä hetkessä, mutta kaikki ei samanlaisia, ja naiset on kyllä huomiota kaipaavia, ihan ´niin kuin miehetkin........ ihania hetkiä toivottaen....................
 

Yhteistyössä