puuroista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Kotimaiset viljat aakkosjärjestyksessä.

ok...siis miksi aakosjärjestys

Neuvolassa th sanoi, että kotimaiset viljat kannattaa antaa järjestyksessä kaura, ohra, ruis, vehnä. Siis aakkosjärjestyksessä. Kaura allergiosi vähiten ja on miedointa, vehnä taas eniten.

Neljän viljan puuros on vaan se et sit jos sattuu tulee jotain oireita niin ei välttämättä tiedä et mikä niit oireita aiheuttaa jos on monta kokeilematonta samassa. Mut jos esim kaura on käyny niin sit uskaltaisin antaa esim kaura-vehnä-puuroa tai velliä.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Kotimaiset viljat aakkosjärjestyksessä.

ok...siis miksi aakosjärjestys

Neuvolassa th sanoi, että kotimaiset viljat kannattaa antaa järjestyksessä kaura, ohra, ruis, vehnä. Siis aakkosjärjestyksessä. Kaura allergiosi vähiten ja on miedointa, vehnä taas eniten.

joo..meillä on kyllä tehty ihopistotestit niissä ei ollut ainakaan..mutta hyvähän se silti mennä noin jos massuun käy..meillä kuitenkin herkkävatsainen tyttö :D

kaura, ohra, ruis, vehnä.. itse annoin kauran jälkeen sitä puuroa jossa on sekaisin kauraa ja ruista sellanen nalle puuro paketti!! riisi puuro voi olla myös seuraava monella se on myös ensimmäinne alotus puuro.

Mä en kyllä oikeestaan tajua, miksi pitäisi mitään muuta edes antaa kuin kaurapuuroa. Meillä sitä höystetään milloin milläkin hedelmäsoseella ja sillä tavoin saa uutta makua siihen, peruspuuro kuitenkin usein samaa kauraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä en kyllä oikeestaan tajua, miksi pitäisi mitään muuta edes antaa kuin kaurapuuroa. Meillä sitä höystetään milloin milläkin hedelmäsoseella ja sillä tavoin saa uutta makua siihen, peruspuuro kuitenkin usein samaa kauraa.

kyllä meilläkin mutta kyllä ne muutkin on hyviä maistattaa ja terveellistä..en tajua että miksipä ei..minä kyllä ainakin meinaan antaa

Yhteistyössä