Puukko heilunut Ruoholahden metroasemalla - useampi tapon yritys

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vastasin sinulle siten kuin ajattelin, ja jos ei vastaus miellytä, niin minkäs minä sille mahdan.
No älä nyt kun kerro nyt vaan miten sä olet keskustellut täällä tästä nimenomaisesta aiheesta?
Eikös se ole sun tarkoitus, näillä ohjeistuksilla, tavallaan opettaa miten täällä keskustellaan ja mitä sanoja valitaan tänne ja mitä ei? Vai miksi sä koet sen tarpeelliseksi sensijaan että ottaisit itse aiheeseen jotain kantaa?
 
Mikä se sitten oli, se "suojaväri"? Tiedät ilmeisesti tekijän?
Osa 2

Katsos, tallaisia tapauksia tarkoitin, kuinka sattuikaan löytymään toisesta ketjusta :sneaky:

Olipa yllätys, että tähän juttuun ei palstalla tartuttu - koska tekijän nimi on tiedossa ja vieläpä koska on suomalainen ukko.

Jos nimeä ei olisi tiedossa, niin johan täällä olisi taas "mielipiteiden vaihtoa" mahdollisesta tekijästä ja toki jo tiedettäisiin tekijän olevan mamu.

Tiedoksi: näille uhreille on varmasti yhdentekevää, kuka tämä rikollinen oli, mutta eiväthän ne uhrit teitä ole aikaisemminkaan kiinnostaneet..
 
vierailija
No älä nyt kun kerro nyt vaan miten sä olet keskustellut täällä tästä nimenomaisesta aiheesta?
Eikös se ole sun tarkoitus, näillä ohjeistuksilla, tavallaan opettaa miten täällä keskustellaan ja mitä sanoja valitaan tänne ja mitä ei? Vai miksi sä koet sen tarpeelliseksi sensijaan että ottaisit itse aiheeseen jotain kantaa?
Kuule Elena, nyt sä heittelet helmiä sioille. (olen se lihavuusleikkausketjun ap.)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Väkivaltainen maahanmuuttajataustaisten nuorten jengiytyminen on alkanut:


Ruotsin tiellä ollaan, mutta päättäjät eivät voi sanoa mitään, koska rasismi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Väkivaltainen maahanmuuttajataustaisten nuorten jengiytyminen on alkanut:


Ruotsin tiellä ollaan, mutta päättäjät eivät voi sanoa mitään, koska rasismi.
Tuosta kun nuo alaikäiset kasvavat muutaman vuoden niin puukot vaihtuvat ampuma-aseisiin. Syntyy varustelukierre.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä