Puukengät on sexyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Träsko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Träsko

Vieras
Mielestäni puukengät naisella on ihastuttavat monen vaatteen kanssa, kuten vaikka hameiden kanssa. Harmillisen vähän vaan niitä näkee enää kellään nykyään vai tuntuuko vain?

Alkuperäinen kirjoittaja Träsko:
Mielestäni puukengät naisella on ihastuttavat monen vaatteen kanssa, kuten vaikka hameiden kanssa. Harmillisen vähän vaan niitä näkee enää kellään nykyään vai tuntuuko vain?

Sexin näköisiä kenkiä pilvin pimein.Korkkari puukenkiä hyvännäköisiä malleja.

kyllä puukenkä naisia näkee,työpaikallani itseni lisäksi kolme muutakin naista jotka puukkareita käyttää työ kenkinä,me muuten tuunaamme puukenkiämme erinlaisin koriste kuvioinnein ja strassein kuten ne crocsseja käyttävät myös tekevät,itse olen puukenkien ystävä,omistan ainakin varovaisesti laskien 8 paria erinlaisia,myös stilettikorkoisia kenkiä on kaapit pullollaan,korkoa 8-18cm

Korkokengät ovat seksikkäitä.Korkopuukenkiä hyvän mallisia.Aitoa puuta ja muovista valmistettuja puunnäköisiä.Vuosia sitten oli markkinoilla Lolita-merkkisiä korkeakorkoisia aitoja puukenkiä.Todella seksikkäitä .Nimikin kertoo siitä.

Minusta puukengät voi olla hyvikin seksikkäät. Meillä töissä yksi tyttö käyttää paljon mustia puukenkiä ja pakko myöntää minusta ainakin hän on aikamoinen ilo silmälle.

Joskus 80-luvulla oli seksinnäköisiä puukenkiä,sandaletti mallisia korkeakorkoisia Lolita vai oliko Lola merkkisinä myynnissä.Olivat todella sänkykamari mallia.On se vaan ihmeellistä,mikä noissa korkokengissä on,jotain magiaa niissä täytyy olla.

Oon ihan rakastunut tohon Covered High ja Slip in Super High malliin.
Kyselin vähän mistä niitä Suomesta saa ja milloin. Kuulemma Helsinki10,Minus,Limbo ja Unkai verkkokauppa tulee ainakin myymään niitä maaliskuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja taivaankukka:
Mulla on sellaset oikein vanhanajan puukengat. Ne on samanlaiset kuin tuhkimolla. Niissa on seksikas olkitayte. Siivoilessani laulan, etta laula lintunen.

Minulla myös varmaan 10 vuotta vanhat puukengät, jotka yhä edelleen käytössä. Aika tuhkimokengät nekin, mutta minusta ne vaan on ihanat.

Kuumimmat

Yhteistyössä