Puuhamaan ruokapaikat/grillit?

En löydä tuolta Puuhamaan nettisivuilta vastausta.. |O

Mutta siis, miten nuo grillit toimii siellä? Siis onko siellä hiiliä/puita valmiina/ostettavaksi?

Entä onko siellä mitään muuta varteenotettavaa ruokapaikkaa? Sen verran paljon ketutti Korkeasaaren "ravintolassa" että en halua kokea samaa tuolla.. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Siellä on puita, joita saa vapaasti käyttää. Ravintoloita en suosittele, ovat kalliita ja ruoka vähän.. :x
Ok, kiva juttu :)

Mä petyin Korkeasaaren ravintolaan juuri tuon takia. Älyttömän kallista, mielettömän pienet ja pahat annokset, vaihtoehtoja todella vähän ja kaiken kukkuraksi ravintola aivan p*skainen. :headwall: Nyt meinasin varautua omin eväin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Viime kesänä siellä ainakin oli ihan kaasugrillejä ja sit niitä nuotiopaikkoja, mihkä sai ihan ilmaiseksi hakea puita :)
Maksoiko kaasugrillit jotain? Tosin nuotiolla grillaaminen oli kyllä enempi mun mielessä, joten me taidetaan jättää kaasut väliin.. :D
Ei ne kaasugrillit mitään maksa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Viime kesänä siellä ainakin oli ihan kaasugrillejä ja sit niitä nuotiopaikkoja, mihkä sai ihan ilmaiseksi hakea puita :)
Maksoiko kaasugrillit jotain? Tosin nuotiolla grillaaminen oli kyllä enempi mun mielessä, joten me taidetaan jättää kaasut väliin.. :D
Ei ne kaasugrillit mitään maksa. :)
Ok :D
 

Yhteistyössä