me käytiin eilen ja mitä nyt tällä palstalla on puhuttu tuosta siisteydestä niin tokihan sitä hiekkaa tulee kun porukka edestakaisin sisään ulos sisään ulos juoksee.
Vessojen siisteys jota en missään nimessä lähtisi hakuumaan puuhamaan henkilökuntaa,oli sitä että porukka jättää tarpeensa pyttyyn :X
Ettekö muka pumppaa kotonakaan?! :O
Samoin jos niitä käsiä vaivauduttiin pesemään heitettiin se käsipaperi mihin sattui.
Itse kävin vessa tiloissa kun samaan aikaan sinne tuli puuhamaan henkilökunta tarkistamaan vessoja ja siisteyttä,
ja kolme wc pyttyä näytti vetävän.
Kun teillä on niitä limuja mukana niin saako lapsenne heittää kotipihallannekin ne tyhjät pullot ja karkkipaperi kääröt käsistään pihalle?
Näin montakin kertaa kuinka lapsi kuin aikuinenkin heitti sen limupullon tyhjennettyä sinne nurmikolle.
Karkippaperi kääreistä puhumattakaan
Eli kyllä jokainen voisi sen verran kunnioittaa vastavanlaista kesäpaikkaa että ei itse sitä roskaa tekisi, ei puuhamaalla kuitenkaan ole laittaa jokaisen asiakkaan taakse kulkemaan henkilökuntaa roskapussin kera.
Moitteen sija jonka itse huomasin oli se että sanojan suihkut sääteli vettä miten sattui, saattoi ensin olla jääkylmää ja sitten saattoikin jo iho palaa kun tuli niin kuumaa

Samoin se että itse en kerkeä 10-15sekunnissa peseytymään minkä suihku pysyi päällä

Eli pidempi aika siihen suihkuun.
Höyrysauna oli ihan kiva mutta se ei että otetaan ne tenavat sinne ensimmäistä kertaa eläissään ja he pelästyvät sitä höyryä jolloin heti kun höyryä vähän edes tuli avasi nämä muksut jo oven,
eikä siinä sanominen auttanut.
Tosin olipa siellä muutama aikuinenkin joka ensin istui tyytyväisenä paikallaan kunnes höyry tuli juostiin ovelle ja pidettiin ihan kunnolla auki, vedoten että nyt taas saunassakin näkee :O
Kärrin vuokrauksesta sen verran että ennenhän se on ollut että saat pantin kokonaan takasin, joten rahastukselta tuo minustakin tuntui
Mitä buffaan tulee sehän on aina kallis vastaavissa paikoissa, joten eväät mekin mukaan pakkasimme

Grillipaikoista,
ennen siellä on ollut grillipihdit tai lastat millä käännellä ruokaa mutta kaikki kelpaa näille ahneille matkailijoille joten onneksi meillä ei ollit kertakäyttöisiä haarukoita mukanamme sillä muuten lihamme olisi jäänyt grilliin palamaan.
Tässä taannoin oli palstalla ihmisten pukeutumisestakin puhetta ja kyllähän tuollakin parit ylilyönnit näki

Ymmärrän että halutaan kesälomalla pukeutua jonnekin julkisiin paikkoihin hiukan siistimmin mutta oikeasti, ei tuo nyt ihan oikea paikka kulkea tanssikenkäkoroilla ja sitten itkeä kuinka on hiekkaa ja kuinka ne ohuet sukkahoust meni rikki.
Mutta olipahan meillä muilla hauskaa näiden kustannuksella kenen siististi pukeutuminen oli lähinnä yökerho tasoa ja koetti siinä sitten hoippuroida miehensä ja lastensa perässä