Puuhamaa-kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hitsi, mä olin ajatellut tutkia tuota Puuhamaan sivustoa kun
suunnitelmissa oli jos tänään olisi sinne lähdetty.

sivustoa uusitaan.... Jee tähän aikaan vuodesta kun pitäisi saada
paikasta tietoa.

Kertokaa siellä käyneet, millainen paikka 5 vuotiaalle.

niistä sivuista et saa mitään irti..
me ollaan tykätty puuhamaasta. käyty kahtena kesänä ja viime kesänä tyttö oli 3v ja tykkäsi tosi paljon olla siellä. 2 vuotias ku oli niin tykkäs silloinkin..

5-vuotiaalle löytyy varmasti tekemistä koko päiväksi. Jos on lämmin päivä niin uimakamppeet myös mukaan kun siellä on myös vesiaktiviteettialue, tosin viime kesänä kun käytiin niin oli aika täyteentungetun näköinen. Itse oltiin vain kuivalla alueella kun muksut vähän pienempiä. Ruokapaikat ei hirveesti vakuuttaneet, omat eväät vois olla ihan kova sana. Grillauspaikkoja löytyy useampiakin ja omien kamojen roudausta varten voi vuokrata vetokärryt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitsi, mä olin ajatellut tutkia tuota Puuhamaan sivustoa kun
suunnitelmissa oli jos tänään olisi sinne lähdetty.

sivustoa uusitaan.... Jee tähän aikaan vuodesta kun pitäisi saada
paikasta tietoa.

Kertokaa siellä käyneet, millainen paikka 5 vuotiaalle.

Me oltu siellä lasten kanssa ikähaitarilla 3kk-12v. Kaikki ovat tykänneet =) (noin pienet siksi, että imetyksen takia pitänyt ottaa mukaan että isommat on päässeet)

Hyviä vinkkejä täällä olikin; uimakamat mukaan, omat eväät näppärät (autolle pääsee käymään aina kun haluaa, mutta helposti matkaa sinne on puoli kilsaa kauempaa, että reppu on aika näppärä mukana)

Varmasti 5v tykkää ja aikuiset myös, aikuiset kun pääsee lähes kaikkeen mukaan ja kummasti sitä itsekin villiintyy kokeilemaan kaikkea =)

ehdottomasti omat eväät. se on paikan tarkoituskin, sen takia huonot ruokapaikat.
ja koko päiväksi tekeminen riittä. ihanteellista toki ehkä siellä olisi että olisi lapsella kaveri ja ehkä aikuisellakin.
varmaan juurikin 5-vuotias on ihan ihanneikäinen sinne

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Oliko humalaisia vanhempia?

6 vuotta käyty joka juhannus eikä humalaisia ole näkynyt ikinä. On ihan lapsikeskeinen paikka. tosin ei enää niin loistokunnossa kuin aiemmin. Miksi eivät huolla ja siisti paikkoja??? tänä kesänä ei kuulemma ole mitään uutuuksiakaan.

Ei siellä tosiaan humalaisia ole, eipä taida olla mitään anniskelupaikkojakaan jos en väärin muista. Tuo on kyllä totta että on jo vähän nuhjuisen oloinen monin paikoin mutta ei se lasten tahtia hidasta, kaikki vekottimet kuitenkin toimivat. Itse ihmettelin että kaikki opasteet olivat ainoastaan suomenkielellä. Oli siellä kuitenkin jonkin verran ulkomaalaisiakin.

Yhteistyössä