Puuduttavat korvatipat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olkinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olkinalle

Aktiivinen jäsen
23.06.2007
8 642
0
36
Onko kokemusta puuduttavien korvatippojen käytöstä korvatulehduksen aikana? Ovatko tehokkaita? Onko jotain haittavaikutuksia?
Meidän keskimmäinen on taas korvatulehduksen kourissa ja ajattelin josko nämä tipat auttaisivat nukkumisessa paremmin kuin pelkkä kipulääke :(

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mä ostin joskus vuos sitten.. ei kannata ostaa. ne maksaa 13e ja säilyy avattuna 2vkoo :headwall:

Joo mä kans mietin tätä. Oon meinannu laittaa palautetta että eikö niitä vois pakata sellasiin kerta-annospipetteihin niinko silmätipatkin. Tosi ärsyttävää että iso pullo ja menee heti vanhaksi.

Kokemusta meillä on vissiin kerran tai pari käytöstä. Tuntui sillon auttavan. Nyt onki putket korvissa ni ei niitä saa laittaa.

No voi piru sentään, soitin mun äidille ja hän sanoi myös että on kuullut työkaveriensa (joilla pieniä lapsia) puhuvan että niitä korvatippoja ei enää suositella käytettävän. Pelkkä kipulääke ei oikein tunnu tehoavan kunnolla. Mutta kaippa nuo antibiootitkin kohta auttavat. Meidän poika on allerginen Pronaxenille niin tuo kipulääkekin on pelkkä parasetamoli.

Niin, se lääketehtaan versio lopetettiin kun sitä ei myyty kuin täällä ja Dubaissa tai vastaavassa. Yliopiston Apteekki tekee omaa valmistettaan mutta tosiaan älyttömällä rahastamisella, tuotteeseen ei ole lisätty säilöntäainetta joten tipat eivät paria viikkoa pidempään säily.

Ja puhjenneeseen tai putkitettuun korvaan eivät missään tapauksessa käy.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Olkinalle: anna nyt hyvänen aika sentään lapselle sitten Buranaa! Onhan sitä nyt muitakin särkylääkkeitä kuin vain Panadol ja Pronaxen!

No totta puhut, maailma on särkylääkkeitä pullollaan. Astmaepäilyn takia me nyt vaan emme voi käyttää kuin parasetamolia tällä hetkellä.

mä oon puuduttavia korvatippoja omaan kaappiin ostanu ja oon joutunu korvaani tippoja tiputelemaan särkeny korvaa niin että ei nukuttua meinaa saara pitää tästä mennä lääkäriin jos korva kipu jatkuu nuohan on tarkoitettu vain tilapäiseen korvakipuun

Onko kokemusta puuduttavien korvatippojen käytöstä korvatulehduksen aikana? Ovatko tehokkaita? Onko jotain haittavaikutuksia?
Meidän keskimmäinen on taas korvatulehduksen kourissa ja ajattelin josko nämä tipat auttaisivat nukkumisessa paremmin kuin pelkkä kipulääke :(
on kokemusta mulle lääkäri määräsi niitä professorin puuduttavia korvatippoja korvatulehdukseen olen aikuinen

Meidän keskimmäinen on taas korvatulehduksen kourissa ja ajattelin josko nämä tipat auttaisivat nukkumisessa paremmin kuin pelkkä kipulääke MULLE LÄÄKÄRI MÄÄRÄSI NIITÄ PUUDUTTAVIA KORVATIPPOJA KORVAKIPUUN HYVIN ON AUTTANU AINAKI MULLA OLEN AIKUINEN

Niitä ei enää oikein suositella. Ei mielestäni enää edes saa apteekista. Kipulääke parempi.
saa niitä tilattua ainaki verrkosivuapteekista mulle lääkäri määräs professorin puuduttavia korvatippoja korvatulehdukseen sen 3-5 tunnin välein niitä on pitäny tiputtaa sägylle makuulle kyljelleen emännän käskeny niitä tiputtaa korvaan ja kun laittaa vanutupon korvakäytävään ei tipat valu pois itselläni on auttanu ihan aikuinen olen

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä