Puuduttaako hammaslääkäri raskaana olevia?

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23330195:
Taidanpa sitten mennä hampilääkäriin vasta synnytyksen jälkeen. Mulla kun ei koskaan nuo puudutukset toimi. :(
Mene mene, ne ei välttämättä laita kunnon paikkaa vaan sellaisen väliaikaisen paikan, niin ainakin tehtiin mulle raskausaikana.. :)
 
Mene mene, ne ei välttämättä laita kunnon paikkaa vaan sellaisen väliaikaisen paikan, niin ainakin tehtiin mulle raskausaikana.. :)
Mutta sulta porattiin kuitenkin? Vai millainen se väliaikainen on?

Kun multa on kerran aiemmin porattu ja puudutettiin piikillä paikallispuudutuksella, ei toiminut.

Synnytyksessä paikallispuudutus epiduraalin laittoa varten, ei toiminut. (Epiduraalin tehoa ei tiedetä, kun laiton jälkeen 7 min niin lapsi ulkona, kivut ainakin vaan koveni.)

Tikkien laitossa laittoivat paikallispuudutuksen alapäähän, ei toiminut.

Pieni luomi on poistettu paikallispuudutuksessa, ei toiminut.

Niin, että en uskaltais tällä kertaa luottaa enää siihen puudutukseen. :/
 
^ Ei muistaakseni porattu tai puuduteltu!Mä oon nimittäin ite hammaslääkärikammoinen niin se h.lääkäri just siinä sano et he pyrkii välttämään raskauden aikana ylimääräistä stressiä, siksi hampaita ei yleensä operoida muuten kun pakosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23330357:
Aijjaa! Osaatko yhtään kertoa mimmonen se väliaikainen paikka sit oikeen on?
No siitä en sen kummemmin osaa sanoa, mut soita h.lääkäriin ja puhu sinne asiasta niin saat faktaa pöytään.. :) Mutta älä jätä nyt kuitenkaa sitä roikkumaan ettei se äidy niin pahaks et tarvii alkaa isompaa operaatiota tekee ja voihan se olla ettei siellä edes ole reikää..
 
"jep"
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23330168:
Ok, kiitos vastauksista. Entäs nukuttaa ne ei varmaan voi?
Just eilen kävin hammaslääkärissä ja puuduttivat kun hampaan poistivat(viikkoja nyt 27+).ennen joulua myös nukutettiin leikkausta varten(silloin oli just 14 viikkoa täys)...
 

Yhteistyössä