Putsasin mansikat tänään melkein "nakkisillaan" ja NAUTIN siitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karita81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karita81

Vieras

Tuli ostettua kotiin mansikka laatikko jota rupesin putsaamaan päivällä, koska olin yksin kotona niin ajattelin viilentää oloani tekemällä putsauksen/pakastuksen vain hipsterit päällä =) Kyllä muuten kannatti..Hikoilutti huomattavasti vähemmän kuin normaalisti toppi päällä.
Huomenna saan ihanaa olla koko illan melkein "nakkisillaan" tai sitten kokonaan ilman vaatteita.Miehen aikana ei oikein voi olla ilman vaatteita ettei pasmat menen sekaisin.

Laitoin nyt illalla lakanat ja topin + alkkarit pakastimeen niin on sitten mukavan viileää, kun käyn nukkumaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Karita81:
Tuli ostettua kotiin mansikka laatikko jota rupesin putsaamaan päivällä, koska olin yksin kotona niin ajattelin viilentää oloani tekemällä putsauksen/pakastuksen vain hipsterit päällä =) Kyllä muuten kannatti..Hikoilutti huomattavasti vähemmän kuin normaalisti toppi päällä.
Huomenna saan ihanaa olla koko illan melkein "nakkisillaan" tai sitten kokonaan ilman vaatteita.Miehen aikana ei oikein voi olla ilman vaatteita ettei pasmat menen sekaisin.

Laitoin nyt illalla lakanat ja topin + alkkarit pakastimeen niin on sitten mukavan viileää, kun käyn nukkumaan =)

nakkisillaan???

Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja Karita81:

nakkisillaan???

samaa ajattelin "nakkisillaan" nevo hööd........

Nakkiksena :D Eli NakkisKallena :D

Meille on olevinaan tulossa veraita seuraavaksi kahdeksi viikoksi ja mä jo mietin, että pitäiskö peruuttaa koko homma, kun sitten mä joudun varmaan pitämään edes jonkunlaista riepua päällä..

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:

Meille on olevinaan tulossa veraita seuraavaksi kahdeksi viikoksi ja mä jo mietin, että pitäiskö peruuttaa koko homma, kun sitten mä joudun varmaan pitämään edes jonkunlaista riepua päällä..

Juuh :D. Niinku nakkena.

Pidä toogabileet.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:

Juuh :D. Niinku nakkena.

Pidä toogabileet.

Mutta miten mä sitten pääsen pissalle vartin välein? Mähän solmiudun siihen toogaan ja heitän turvalleen pitkin lattiaa. Ja meillä on pirun kovat kivilattiat. Kysy vaikka siltä digikameralta, joka tänään mitteli voimiaan lattian kanssa :snotty: