PUTOUS ja hahmot, mikä oli paras hahmo? Mikä oli huonoin? Perustelusi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katsottu on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4879.jpg

Paljon parempia hahmoja kuin etukäteen odotin. Armin hahmo paras. Samppa Linna oli puhtaasti vain ärsyttävä, ei lainkaan hauska. Ja joo, olen todellakin tamperelainen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27822125:
Muuten yllättävän huonoja näin ensivaikutelman perusteella, mutta Jussin ja Armin hahmot olivat molemmat onnistuneet.

heistä minäkin eniten pidin. Sen Armin hahmon kommentit jäi osaksi kuulematta, mutta hänellä kai se pääpaino tai ainkain osa hahmon vakuuttavuudessa olikin tuossa nonverbaalisessa viestinnässä. Jussin hahmolle jopa naurahdin.

Muut olivat aika tylsiä.

Taitaa tulla Tampere-Turku kisa tästä ja Tampere vie kyl tän kauden (taas ;) ) Mä en ymmärrä kuin moni sanoo ettei Sanna-Raipen puheesta saanu selvää, iha selkeestihä se puhu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Määnääs;27822530:
Taitaa tulla Tampere-Turku kisa tästä ja Tampere vie kyl tän kauden (taas ;) ) Mä en ymmärrä kuin moni sanoo ettei Sanna-Raipen puheesta saanu selvää, iha selkeestihä se puhu :D

Mä olisin saanut selvää, ellei kolme kovaäänistä katsojaa olisi omilla äänillään peitonnut sitä Sanna- Raipen ääntä.

Mielestäni ensimmäinen putous jossa kenenkään hahmo ei ole ihan täyttä paskaa! Jugikin on ensimmäistä kertaa onnistunut luomaan sellasen hahmon joka hänelle sopii, eli tuollasen eesitimiehen.

Nyt kun katsonut noita uudestaan, niin alkaa jopa vaikuttaa lupaavalta. Minä oikeasti luulen, että Aku yrittää tahallaan jäädä tänä vuonna pois finaalista. Yritti sitä jo kuulemma ihan tosissaan Harjakaisen kanssa ( kertoi haastattelussa näin )

Mä tykkäsin Karimista, muut ei ainakaan vielä saanu mua kiinnostumaan. Paitsi se ajatus, että mitä sitten kun toinen kaksosista putoaa, roikkuuko toinen edelleen mukana vai tehdäänkö niille erotusleikkaus :).

Tätä kaksosjuttua mietin kanssa. Ehkä sit käydään jossain leikkauksessa :xmas:

Mun suosikit Sanna, sisko ja Karim. Sampasta en vielä osaa sanoa.
Toki muuttuvat matkan varrella kuten aiemmissakin putouksissakin on käynyt.

Yhteistyössä