K
kati1974
Vieras
Meidän pojalle laitettiin pari viikkoa sitten putket korviin. Nyt se on alkanut rapsuttelemaan korvia. Eilenkin niin, että sormenpää oli veressä. Voiskohan siellä olla tulehdus (mitään nuhia ei ole ollut) vai kutittaako muuten vaan? Mitäs kun putket on laitettu, niin arpeutuuko se putken ympärys tms? Että jos se kutittas? Mitää nyt päivä viel seurata ja sit käydä vilauttaa. Muuta "oireita" ei ole ollut.