Pusu suulle

  • Viestiketjun aloittaja arvostan mielipidettänne
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja arvostan...:
tällä samalla ilmeellä mun ukko oli kans... kysyin siltä että ajatteleeko se niin ? niin sanoi että ei nyt kaukana ole... :( meinasin vetää halolla päähän !
Ihanko oikeesti miehes meinaa, että suulle pussailu on jotenkin pedofiilin juttuja :eek: :headwall:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Eikös sitä tuon karieksen takia suositella välttämään suulle pussaamista? Enkä itse kyllä pussaile kuin miestäni suulle. Poika tosin yrittää matkia perässä kun näkee :)
no en usko että bakteerit niin helposti siirtyy. mä en ainakaan oo ikinä pusutellu lapset niin että olis ollu kieli mukana tai muuten vaan eritteitä. :eek:
 
cherries
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Eikös sitä tuon karieksen takia suositella välttämään suulle pussaamista? Enkä itse kyllä pussaile kuin miestäni suulle. Poika tosin yrittää matkia perässä kun näkee :)
no en usko että bakteerit niin helposti siirtyy. mä en ainakaan oo ikinä pusutellu lapset niin että olis ollu kieli mukana tai muuten vaan eritteitä. :eek:
Eihän niiden pöpöjen siirtymiseen nyt kielareita hyvänen aika tarvitse :D Suu on ihmisen likasin paikka ja siirtyy ihan sumpittelemalla ihmiseltä toiselle käsitykseni mukaan.
 
Mie pussailen suulle ja mihin vaan. Mun lapsuudenkodissa en ainakaan muista mitää pussailuja tai halauksiakaan. Sylissä muistan silti olleeni about ala-asteelle asti.

Ja jossain vaiheessa pojanmielestä oli "siistiä" kutsua mua etunimellä,kun oppi et oon muutaki ku "äiti", muulle maailmalle:) Sukulaisiaki kutsuu joskus nimeltä esim Liisa-mummo, kun mummoja ja pappoja ja puolikkaita jne on nii paljo, et erottaa..
 
Poskelle, otsaan, nenänpäähän, jne.. mutta ei suulle lapsia. Suojellaan lasten hampaita.
Ja minun mielestäni suulle pusuttelu kuuluu seurusteluun/parisuhteeseen. Suulle suukotan ainoastaan puolisoani. Ja lapset sanovat meitä äidiksi ja isiksi.
 
Lila
Vauvoja olen aina pussaillut suulle. Ja äsken just pussasin mun 7v, poikaa suulle nukkumaanmennessä. Ja vielä voin 11v. poikaakin pussata. 14v.vaan halaan... Ja nyt vasta älyän, tyttöjä en ole lainkaan niin innokkaasti pusutellut vauvaiän jälkeen. Enkä edes halaillut. :(
 
Ja mä uskoisin, et asiantuntijat (hammaslääkärit) tietävät paremmin, mistä puhuvat. Siis silloin kun sanovat, että bakteerit vaihtuu jos suulle pussataan. Sen vuoksi uskon heitä enkä riskeeraisi lasteni hampaita. Itselläni kun erittäin huonot on ja enimmille rei'ille altistavan bakteerin sain äidiltäni.

Kyl sitä hellyyttä ja rakkautta voi mu mielestä näyttää iha poskipusuilla ja haleillakin.
 

Yhteistyössä