Purnausta =(

  • Viestiketjun aloittaja Räpättäjä
  • Ensimmäinen viesti
Räpättäjä
Meilläpäin on sellainen avoin kerho muutamana päivänä viikossa ja tänään menin tytön kanssa sinne kun isompi meni omaan kerhoonsa. Tyttö kun aina kyselee koska pääsee kerhoon niin muutakaan vaihtoehtoa ei oikein ole.
Olen käynyt siellä aika harvakseen ja todennut, että sinne on pesiytynyt 3 äitiä joilla noin 3 vuotiaat isommat lapset ja vauvat. No ei siinä mitään hyvähän että kerhossa käydään kun sellaista on järjestetty, mutta noiden äitien käytös ihmetyttää. Ne ovat siellä joka ikinen päivä, ja kun ne saapuvat paikalle isommat pistetään leikkihuoneeseen riehumaan toisten äitien vahdittavaksi ja äidit häipyvät keittiöön vauvoineen juomaan kahvia ja syömään pullaa. Tänään olin kerholla pari tuntia ja kertaakaan en nähnyt näiden poikien äitien edes käyvän katsomassa mitä kullamurut leikkihuoneessa puuhaavat. Lopputuloksen kukin voi varmasti arvata. Ohjaajatkin ovat tosi kyllästyneitä, mutta eivät uskalla tai osaa tai kehtaa sanoa tai puuttua oikein mitenkään, yrittävät hillitä riehumista jollain lailla.
Itse en ainakaan edes kehtaisi jättää lapsiani sinne muitten paimennettavaksi tuolla lailla.
 

Yhteistyössä