Purnausta ja vähän kyselee vinkkejä

Joni Makkuusäkki

Aktiivinen jäsen
30.09.2006
1 908
0
36
Eli rv 33 kohta mennään ja muutamat viikot vielä olis oltava kotona passissa, kun liikkumista vaativa tekeminen on pannassa ainakin rv 36 asti. Tässä on kudottu ja luettu ja opiskeltu uutta kieltä ja harjattu koiraa ja leffat katseltu ja nyt ei vain enää keksi mitään.

Olisko vinkkejä heittää?

Nyt tulee se purnausosio. :D

Oikeastikin alkaa seinät kaatuun päälle ja masentaa, kun maisemat ei juur muutu. Vaikea selittää, koska ajattelen kyllä vauvan ensin ja siksi mä olen valmis sekoamaan kotona , mutta silti tuntuu että pää hajoaa. Suurin osa raskausajasta mennyt lääkärin määräämänä makoiluun kotona. Mietin jo kaikkea hullua ja lähestulkoon luulottelen ukostakin jo vaikka mitä. Kuinka se ei tykkää musta enää, kun olen yksi iso tylsä akka ja joku muu on parempi jne jne johtuen vaan kun alkaa seinät niin masentaan :( Saan täällä ihmeellisiä itku-parkukohtauksia, kun päivät tuntuu niin pitkiltä ja raskailta jopa.

Siksi nyt kaipailenkin, että olisko jollain heittää mitään ideaa miten ihminen voi aikaansa vielä kuluttaa :ashamed:

(mä mustasin tuon yhden osan ettei kukaan keksi heittää mitään mun purnauksesta joka saattaa olla jonkun mielestä ihan turhaa ja typerää :whistle: )

JM kiittää ja kumartaa :snotty:

34 viikon jälkeenhän synnytystä ei enää aktiivisesti estellä, jos alkaa syntyä?! Miksi siis makoilua 36 viikolle asti?
Jos on oikein huono tilanne, niin sairaalassahan sä olisit..

Njoo, mulle just eilen th sanoi et näillä viikoilla alkaa homma olee niin hyvin lapasessa (itekki rv33 ) et vaikka nyt supistelis ja alakerrassa muutoksia tapahtuis niin pidättelee sitä ei enää aleta, vaan on tervetullut maailmaan jos on tullakseen...

Aikas kökkö nakki sulle on kyllä osunu...Ei sulla oo ketää luottoystävää joka viihyttäis sua...?Kuulostaa vähän hassulta, mut niin mä tein kun kaverin piti olla levossa ja itellä oli aikaa, siellä mä istuin sen kanssa, pesin sen ikkunat, kateltii leffoja ja naurettiin huonoille jutuille...

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Noita käsitöitä olisin ehdottanutkin... entäs pystytkö pyytämään kavereita käymään? Aika kuluisi nopeammin kun olisi seuraa.

Sepä siinä, kun kaikki on töissä ja aloin uudestaan tälläsen vauvarumban :D

Ja kyllä suositellaan makoilua rv 36 asti, kun rv 34 keuhkot ei vielä kovin kehittyneet. Joten jos kotiololla saa vauvan vielä sisällä pidettyä sinne rv 36 asti niin hyvä on. Sitten on jo hieman paremmalla kehitysasteella mitä rv 34 :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Njoo, mulle just eilen th sanoi et näillä viikoilla alkaa homma olee niin hyvin lapasessa (itekki rv33 ) et vaikka nyt supistelis ja alakerrassa muutoksia tapahtuis niin pidättelee sitä ei enää aleta, vaan on tervetullut maailmaan jos on tullakseen...

Aikas kökkö nakki sulle on kyllä osunu...Ei sulla oo ketää luottoystävää joka viihyttäis sua...?Kuulostaa vähän hassulta, mut niin mä tein kun kaverin piti olla levossa ja itellä oli aikaa, siellä mä istuin sen kanssa, pesin sen ikkunat, kateltii leffoja ja naurettiin huonoille jutuille...

Ihanaa :) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
34 viikon jälkeenhän synnytystä ei enää aktiivisesti estellä, jos alkaa syntyä?! Miksi siis makoilua 36 viikolle asti?

olipas taas järkevää tekstiä joltain:D

Vaikka vauva selviäisikin luultavasti jo mitä mainioimmin noilla viikoilla,niin ei se taida silti kuitenkaan ihan toivottavaa olla et syntyis rv33,vai mitä...
Siksi makoilua ja lepäilyä.
Itse olin vuodelevossa osastolla ja kotona rv22-30

olipas taas järkevää tekstiä joltain:D

Vaikka vauva selviäisikin luultavasti jo mitä mainioimmin noilla viikoilla,niin ei se taida silti kuitenkaan ihan toivottavaa olla et syntyis rv33,vai mitä...
Siksi makoilua ja lepäilyä.
Itse olin vuodelevossa osastolla ja kotona rv22-30

Miten sä sait kulutettua aikaa :whistle: ?

En kamalasti askartelua harrastanut.. onko kellään mitään hyviä sivuja mistä sais vinkkejä pikkusiin askartelujuttuihin?

Yhteistyössä