purnausta ex:stä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
laitan tän tällekin puolelle. perskutti sentään. lasten isä ei ole lapsia nähnyt nyt reiluun 2kk.. keskiviikkona kävin heittämässä mun naapureita tanssipaikalle niin eikö ex kävele vastaan silmät päässä seisoen.. tympäs taas. samahan se tietty on mitä se takaa, mut olis kiva et joskus vaik ottais näitä lapsiakin luokseen. yhteinen ystävämme soitti tänä aamuna, ex on jäänyt kk mittaiselle kesälomalle eikä ole kuulemma aikoimustakaan ottaa lapsia tällä välin! |O :'( hitto, mä en ymmärrä miten se voi tehdä näin näille lapsille.. vaikka niin on monta kertaa sanonut et nää on sille maailman tärkein asia. näyttäis sen joskus käytännössäkin perkele!!! tekee jo pahaa näiden lasten puolesta.. etenkin tuon esikoisen joka oikeasti kaipaa isäänsä, luojan kiitos hän ei tiedä mikä hänen ja siskonsa edelle menee..

ite oon päättänyt että jos ex ei hae lapsiaan niin en anna enään heitä hänelle... kerranki jos tolle linjalle lähtee niin ei tarvii pyytää heitä sittenkään ku itelleen passaa... jos ollaan sovittu et joka toinen vlopu niin se noudattaa niitä tai sit ei hae ikinä! kyllä ne lapset tottuu. sinuna en antais ainakaan heti heitä sille kun pyytää luokseen, pelottele vähän!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ite oon päättänyt että jos ex ei hae lapsiaan niin en anna enään heitä hänelle... kerranki jos tolle linjalle lähtee niin ei tarvii pyytää heitä sittenkään ku itelleen passaa... jos ollaan sovittu et joka toinen vlopu niin se noudattaa niitä tai sit ei hae ikinä! kyllä ne lapset tottuu. sinuna en antais ainakaan heti heitä sille kun pyytää luokseen, pelottele vähän!

Ja se lapsen etu oli mikä?

Mulla lasten isä tuppaa olemaan samanlainen, ja samat virret kuinka nuo on tärkeintä mitä hällä on.. Ja paskat sanon minä. Jos he olisivat tärkeintä hän tapaisi heitä useammin kuin sillon ku ei ole muuta tekemistä. Talvella oli 4 kk ettei halunnu/kerenny/"pystyny" tapaa nuita ja sinä aikana jo toivoin et unohtais heidän olemassa olon... Jo nuiden lastenkin takia.. pettymyksiä se ihminen noille vaan aiheuttaa. |O

Kurja juttu lapsien kannalta mutta jos ex;ä päättää niin niin ei sille oikein mahda.Itse erosin noin 12v sit ja ex ä on tavannut lapsia ehkä pari kertaa vuodessa viime vuosina ei lainkaan (meillä on yhteishuoltajuus ) Nykyään nuoret eivät enää haluaamennä koska ei isä tunne heitä ja tiedä mitä heitä kiinnostaa.Toivotaan että sub ex:ä joskus herää ja tajuaa että lapset ikävöi häntä !

Se ettei heille annettuja lupauksia petetä jatkuvasti ja murenneta lasten uskoa vanhempiin ja toisiin aikuisiin.

kuulin just äsken (yhteinen ystävämme oli puhunut ex:n kanssa) et ex on sitä mieltä ettei hänen elämällään ole enää mitään merkitystä, toivoo et kuolisi pois että pääsisi hänen kuolleen poikansa luokse. oli puhunut siitä kuinka hän on tehnyt elämässään asioita joita ei olisi pitänyt eikä hänellä ole täällä mitään. on toki ex:llä paljon asioita käsiteltävänä.. meidän ero on tuskin käsitellyt ollenkaan, oman lapsen sairaus ja kuolema ja isänsä sairaus. ja luulisi nyt edes jonkin verran ahdistavan myös eron näistä lapsista vaikkei heille tunnu olevankaan sijaa nyt siellä. taitaa olla ex:n kuppi aika täynnä..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Se ettei heille annettuja lupauksia petetä jatkuvasti ja murenneta lasten uskoa vanhempiin ja toisiin aikuisiin.

no tää meidän esikoinen ei enää oikein uskalla luottaa.. jos mummikin lupaa ottaa kylään niin poika itkee et: "mitäs jos mummikaan ei hae minua, mitä minä sitten teen" :'(

Sain oman exän kanssa 13 vuoden erossa olon jälkeen vihdoin sovittua säännölliset tapaamiset. Kaksi kuukautta toimi hienosti, nyt jo alkaa tulemaan muutoksia... On se kumma, et jos jotain sovitaan niin sitä elämäänsä ei voi sitten järjestää sen mukaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Sain oman exän kanssa 13 vuoden erossa olon jälkeen vihdoin sovittua säännölliset tapaamiset. Kaksi kuukautta toimi hienosti, nyt jo alkaa tulemaan muutoksia... On se kumma, et jos jotain sovitaan niin sitä elämäänsä ei voi sitten järjestää sen mukaan :kieh:

kato kun se on niiiiiiin vaikeaa..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Näinhän se on juu... Mä en ymmärrä miten mä pystyn elämään elämääni neljän lapsen kanssa, kun yks ei pysty käymään edes paskalla jos siinä on hänen ja minun lapseni...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Näinhän se on juu... Mä en ymmärrä miten mä pystyn elämään elämääni neljän lapsen kanssa, kun yks ei pysty käymään edes paskalla jos siinä on hänen ja minun lapseni...

no sanos muuta..

Yhteistyössä