mitens ne einekset tähän liittyy syökö noin 1-veenä purkista vai ei....Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 16:25 vieras kirjoitti:Te, jotka ette tee itse ruokaa lapselle,vaan annatte purkista, niin kuinka kauan aiotte purkkiruokaa syöttää? Kolmevuotiaaksi asti? Mitä sen jälkeen? Eineksiä?
Aiva. Meillä puolitoistavuotias tyttö syö omatekosta ja purkista, koska omatekoset ei kaikki uppoa, kuten makaronilaatikko ym. Pitää olla hienonnettavaa, ei niin karkeaa.Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 16:28 Cruella DeVille kirjoitti:\mitens ne einekset tähän liittyy syökö noin 1-veenä purkista vai ei....Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 16:25 vieras kirjoitti:Te, jotka ette tee itse ruokaa lapselle,vaan annatte purkista, niin kuinka kauan aiotte purkkiruokaa syöttää? Kolmevuotiaaksi asti? Mitä sen jälkeen? Eineksiä?
joo varmaan tosi väärin.... kuten tossa sanottiinkin tää jakaa porukan, jotku on vastaan toiset puolesta. ite syötän tolle 1v3 kk pojalle purkkiruokia koska sieltä saa monipuolisempaa ruokaa kun mitä mun tekemä ois ja sitte vielä se painaa että oon yh ni en itelle vaan jaksa joka päivä ruokaa vääntää. ja tuo vielä ylenkatsoo useimmat mun tekemät eväät :/Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 13:07 Vieras kirjoitti:Meidän 1,5 v syö kotona lähes pelkästään purkkiruokia. Päiväkodissa syö ns. kotiruokaa. Me kun emme laita viikolla mitään ruokaa vaan me aikuiset syömme töistä tullessa leipää tms ja lapsi siis purkkiruokaa. Viikonloppuna kun teen ruokaa niin sitten lapsi syö tietysti sitä, jos vaan on sellaista mikä kelpaa.
Hyvin voi ja kasvaa... en tiiä sitten onko kauheen väärin? :/
Jaksamisen mukaan hyvät naiset!Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 13:20 Cruella DeVille kirjoitti:\joo varmaan tosi väärin.... kuten tossa sanottiinkin tää jakaa porukan, jotku on vastaan toiset puolesta. ite syötän tolle 1v3 kk pojalle purkkiruokia koska sieltä saa monipuolisempaa ruokaa kun mitä mun tekemä ois ja sitte vielä se painaa että oon yh ni en itelle vaan jaksa joka päivä ruokaa vääntää. ja tuo vielä ylenkatsoo useimmat mun tekemät eväät :/Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 13:07 Vieras kirjoitti:Meidän 1,5 v syö kotona lähes pelkästään purkkiruokia. Päiväkodissa syö ns. kotiruokaa. Me kun emme laita viikolla mitään ruokaa vaan me aikuiset syömme töistä tullessa leipää tms ja lapsi siis purkkiruokaa. Viikonloppuna kun teen ruokaa niin sitten lapsi syö tietysti sitä, jos vaan on sellaista mikä kelpaa.
Hyvin voi ja kasvaa... en tiiä sitten onko kauheen väärin? :/