V
vieruli
Vieras
Muistakaa ajatella kanssa eläjianne! Ei ole kovin kiva kuunnella sitä mäyssytystä 6 tuntia putkeen. Pitäisitte edes suunne kiinni sitä syödessänne! Todella ärsyttävän kuuloista argh!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mä en mäyssytä. Purkka on piilossa hampaiden välissä/hampaassa kiinni, joskus liikutaan toisen hampaan päälle ja vaihdan usein purkkaa ja suu on kiinni. Vuosia söin purkkaa 24/7, myös öisin.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mä en mäyssytä. Purkka on piilossa hampaiden välissä/hampaassa kiinni, joskus liikutaan toisen hampaan päälle ja vaihdan usein purkkaa ja suu on kiinni. Vuosia söin purkkaa 24/7, myös öisin.
Piereskelin myös aikalailla..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mullakaan purkan syönti pieretä. Sokerittomien kurkkupastillien yms. syönti sen sijaan saa pyllyn oikein iloisesti laulamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Se on maailman raivostuttavinta kun joutuu kuuntelemaan sitä maiskutusta ja mässytystä. Ei oo tainnut olla porukat himassa silloin, kun hyvät tavat on jaettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämähän sitten koskikin kaikkia purkan syöjiä eikä yleistänyt mitenkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me mässyttäjät koitamme vaan pitää hyvää huolta itsestämme ja hampaistamme![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mä en mäyssytä. Purkka on piilossa hampaiden välissä/hampaassa kiinni, joskus liikutaan toisen hampaan päälle ja vaihdan usein purkkaa ja suu on kiinni. Vuosia söin purkkaa 24/7, myös öisin.
Alkuperäinen kirjoittaja hojakka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me mässyttäjät koitamme vaan pitää hyvää huolta itsestämme ja hampaistamme![]()
Jeps. Tyhmät ja huonohampaiset ne yrittää sabotoida toistenkin terveyden...