Purkkaa syövät HUOM!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieruli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieruli

Vieras
Muistakaa ajatella kanssa eläjianne! Ei ole kovin kiva kuunnella sitä mäyssytystä 6 tuntia putkeen. Pitäisitte edes suunne kiinni sitä syödessänne! Todella ärsyttävän kuuloista argh!

muitakin häiriintyneitä !!!
mä en mitään vihaa enemmän ku purkan maiskutusta. Mitenkähän monta kertaa olen vaihtanut junassa vaunua ja bussissa penkkiä saundien takia !!?!? Nykyisin kuljen harvemmin yleisillä mutta korvatulpat laukussa pelastaa jos tulee hätä.
Omille lapsille oon pitänyt koulutusta miten purkkaa sivistyneesti purraan.

Mä en mäyssytä. Purkka on piilossa hampaiden välissä/hampaassa kiinni, joskus liikutaan toisen hampaan päälle ja vaihdan usein purkkaa ja suu on kiinni. Vuosia söin purkkaa 24/7, myös öisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä en mäyssytä. Purkka on piilossa hampaiden välissä/hampaassa kiinni, joskus liikutaan toisen hampaan päälle ja vaihdan usein purkkaa ja suu on kiinni. Vuosia söin purkkaa 24/7, myös öisin.

Piereskelin myös aikalailla..

Piereskelin myös aikalailla..

Enpä tehnyt niin. Kaikki ei paukuttele.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Se on maailman raivostuttavinta kun joutuu kuuntelemaan sitä maiskutusta ja mässytystä. Ei oo tainnut olla porukat himassa silloin, kun hyvät tavat on jaettu.

ihan samaa mieltä ja sit pitäis keskittyy toiseen asiaan ja vierestä kuuluu vaan sitä mäissytystä. Ottaa aivoon

samoin, osaan syödä purkkaa nassuttamatta

mikää ei ole ärsyttävämpää kun joku mässyttää purkkaa tai ihan vaan massuttaen syö ruokaa, ARGH

Yhteistyössä