Tekee niin pahaa, kun imettävät äidit jaksvat välittää niin paljon muiden asioista, ettei ehdi imetäessä keskittyä omaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
lapseen ollenkaan. Mitähän se vauva mahtaa ajatella, kun äidin sydämen lyönnit on kiivaat siitä kiihtymisestä, kun tuijottaa vihastuneena sitä äitiä, joka rakkaudella ruokkii lastaan PULLOSTA. Vauva huomaa kuinka äiti ei ole ollenkaan rauhallinen eikä koe sitä lämpöä ja rakkautta, jos äiti olisi läsnä.

Mutta muistakaa, että imettävä äiti on aina parempi kuin ei-imettävä äiti, vaikka se imettävä äiti sitten olis niiden imetystuokioiden lisäksi sen vauvansa kanssa kuinka vähän läsnä.

Hiemanko pukkaa katkeruutta tekstistä..? Miksi sinua itseäsi niin kiinnostaa kyylätä sitä naapuripöydän äitiä joka imettää..? Itse olen pulloruokkinut kaksoset ja ihmettänyt heidän pikkusisaruksensa, eikä sinun katkeruutesi saati kyylämisesi jaksa kiinnostaa yhtään pätkää, keksi vaikka jotain omaa tekemistä niin ei mene aika kiukutellessa..

Minä täysimetän, mutta annan joskus pullosta lapselle julkisilla paikoilla kun en tykkää imettää esim kahvilassa jos on imetykseen hankalat vaatteet. Lypsän siis maidon ja laitan pulloon.
Mua ei kiinnosta imettääkö joku vai ei, kunhan lapsi saa ruokaa. Itseä hävettää antaa pullosta kun esimerkiksi sukulaiset paheksuu jos ei imetä ja ovat asiasta sanoneetkin jo raskausaikana.

Siis täh? Meidän lapset on ainakin ekat kuukaudet syöneet vähän väliä, ja en todellakaan ole lopettanut ajattelemasta joka kerta siksi aikaa kun vauva syö kaikkea muuta maailmaa ympäriltäni... :O Lapsiparat...

Aika huumoritajutonta porukkaa. Tätä ei sit kukaan osannut yhdistää tuohon imettävän äidin avaukseen siitä, kuinka kamalaa on katsella, kun vauvoja pulloruokitaan. Että menkäähän te vastaajat vaan vähän tulettumaan :)

Minä en ole imettäynyt kumpaakaan lastani.
Enkä edes aio palstamammoille selittää miksi :) ei tee musta sen huonompaa äitiä kun muutkaan.
Se on kummallista, että kun kertoo "en imettänyt" niin ihmiset odottaa siihen jatkoa "..koska..."
Ei ratkaisujaan tarvii kellekää selittää :)
Kaksi ihan tervettä lasta oon pullolla kasvattanut.

Yhteistyössä