Purkausta ex-miehestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
Ex-mieheni jätti meidät ja nyt se koko ajan olettaa että olen hänen suvulle vielä edustusvaimo, pitää sukulaisissa kulkea hänen ja lapsen mukana.

Ens viikonloppuna on hänen kaverin häät,ja sinnekki minun pitää mennä. Jos kieltäydyn näistä kunniatehtävistä olen paska ja yritän rikkoa hänen ja lapsen välit jne..
Tai minulla on uusi mies ja hänen ja lapsen välitä menee kun uusi isipuoli tulee jne,tiedän että hän liehittelee uusia jo silti mie olen kaikkeen syypää..
Syyllistämistä syyllistämisen perään,tuntuu että olen häkissä jossa muita pitää vaan miellyttää.

Kun mennään hänen äitinsä luo ja mie lähen vaikka kauppaan,siinä samalla käyn kaverin kans kahvilla alkaa mieheltä pommitus missä v*tussa olet,mitä värkkäät,kenen kanssa ja äitiki jo kyselee mihin jäit muhimaan jne..hän ei halua kantaa lapsenhoidosta vastuuta loppuun asti, ei ota luokseen,hän ja lapsi ei ole juuri koskaan olleet kahestaan.

Olen niin poikki tähän tilanteeseen,anteeksi sekava teksti yritän vaan jäsentää näitä ajatuksi ja pakko purkaantua.
Koko ajan viisastelee minulle ja pätee tyhjistä asioista, ikinä ei edes suhteen aikana sano minusta mitään mukavaa.

Nyt vittuilun aiheena on myös ollu se että laitan itseni kauniiksi taas ja meikkaan jne, kun en suhteen aikana niin tehny, sanoin suoraan että luuletko että kiinosti kun koko ajan vaan vittuilua kuuli..

Lopetat sen miellyttämisen nyt. Eihän tossa ole mahdollisuuttakaan yrittää rakentaa jotakin uutta elämää tuollaisen exän pauloissa.
Nyt vain ryhdistäydyt ja jos exä alkaa syyllistämään niin anna syyllistää. Keneltä se on pois?

Täytyyhän sulla olla mahdollisuus elää jo omaa elämää.

Lopetat sen miellyttämisen nyt. Eihän tossa ole mahdollisuuttakaan yrittää rakentaa jotakin uutta elämää tuollaisen exän pauloissa.
Nyt vain ryhdistäydyt ja jos exä alkaa syyllistämään niin anna syyllistää. Keneltä se on pois?

Täytyyhän sulla olla mahdollisuus elää jo omaa elämää.

Sepä se.. tunnen helposti syyllisyyttä ja mies sen tietää, käyttää hyväksi sitä. En minä hänen ja lapsen välejä tietenkään halua rikkoa,haluisin vaan sen oman elämän. Hän näkee lstamme vaan minun luona, äidilleen minun pitää lähteä mukaan vaikka ihan hyvin voisi yksin mennä.

Mies on sovinisti, se on hyvin selvää, pelkää uutta mistä koska silloin minulla olisi toinen"pomo"..

Ei helvetti sentään!!! Exäs haluaa vaan hallita sua eikä sallli sulle omaa elämää lainkaan! :O

Nyt nainen kunnon ryhtiliike ja sanot vaikka ex-anopilles, mitä on tapahtunut! Exälles teet selväksi, että et enää suostu moiseen. Varaat ajan lastenvalvojalle ja laitatte mustaa valkoiselle tapaamisista ym.

Eihän tossa ole mitään järkeä! Lopetat ton kynnysmattona olemisen, ettehän ole enää yhdessä. Olet yhteydessä vaan lapseen liittyvissä asioissa ja pistät sille vastaan.

tietääkö sen äiti ja suku että ette ole enää yhdessä?

[QUOTE="vieras";23954818]Eihän tossa ole mitään järkeä! Lopetat ton kynnysmattona olemisen, ettehän ole enää yhdessä. Olet yhteydessä vaan lapseen liittyvissä asioissa ja pistät sille vastaan.

tietääkö sen äiti ja suku että ette ole enää yhdessä?[/QUOTE]

Tietää kyllä,kaverit yms.pitää tätä varmasti outona mutta miehen perhekuvio on niin outo ja kiero ettei sen oma perhe välttämättä oudoksu..

Miksi sä suostut moiseen?

En mä lähtis esittämään yhtikäs mitään edustusvaimoa yhtikäs minnekään. Mies saa viedä lapsen vanhemmilleen ihan yksinään ja hakea häihin toisen avecin.

Meikkaa ihan rauhassa ja tapaile vaikka niitä uuusia miehiäkin. Ei sen pitäis ex:än napaa kaivella. Ja jos kaivelee, niin antaa ihan rauhassa sitten vaan kaivella. Elä sä omaa elämääsi ja käske ex:än tehdä samoin.

Miksi sä suostut moiseen?

En mä lähtis esittämään yhtikäs mitään edustusvaimoa yhtikäs minnekään. Mies saa viedä lapsen vanhemmilleen ihan yksinään ja hakea häihin toisen avecin.

Meikkaa ihan rauhassa ja tapaile vaikka niitä uuusia miehiäkin. Ei sen pitäis ex:än napaa kaivella. Ja jos kaivelee, niin antaa ihan rauhassa sitten vaan kaivella. Elä sä omaa elämääsi ja käske ex:än tehdä samoin.

En tiedä,en todellakaan tiedä:(

Minut on tosiaan helppo saada tuntemaan syyllisyyttä,ja mies on moukaroinu itsetuntoni pohjille.. ajattelen olevani vaan tyhmä,ruma ja läski.. silti tiedän olevani ihan sievä ja fiksu mutta koko ajan halveksin omia ajatuksia että haluan oman elämän ja pelkään olevani väärässä,vaikka tiedän olevani oikeassa tässäki tilanteessa..

Mies toivoi minusta söpöä pikkuvaimoa joka hyppää kun käsketään, jossain syvällä sisälläni vaan kapinoin koko ajan vastaan.

Vihaan itseäni kun minusta on tullu tälläinen nössö.. tänään sanoin miehelle että nyt tähän asiaan on tultava muutos,hänen pitää ottaa hoitovastuunsa meidän lapsesta ja minä haluan oman elämän.

Yhteistyössä