Purjehtiminen vauvan kanssa?

Löytyiskö täältä purjehtijoita tai sellaisia, jotka olisivat olleet pienemmällä, alle 30 jalkaisella vauvan ja lasten kanssa yleisestikin purjehtimassa.

Ei siis ole uusavuttomuutta tai muuta, mutta haluaisin kuulla erilaisia mielipiteitä ja muutenkin siitä miten on sujuneet parin pvän-> viikonkin purjehdukset niin vauvan kuin taaperoidenkin kanssa?

Eritoten kiinnostaa vauvan ( 8-12 kk) kanssa purjehtiminen, joka osaa jo kontata ja nousta hyvässä lykyssä seisomaan. Mihin olette "köyttäneet" vauvan. Tiedän, että sisätiloihin saa niitä istuimia kiinni, mutta mites sitten sitloodaan? Ei sitä nyt voi vyöttääkään kiinni mitenkään ja haluaisi kuitenkin pitää vauvan myös ulkona,mutta kuitenkin niin, että kädetkin olisi vapaana,mutta vauva turvallisesti "kiinni"?


Kokemuksia tai jos on joku foorumi mistä en tiedä niin linkkejä. Olen googlettanutkin, joten sitä en tarvitse, osaan sen itsekin :) Mieluiten omakohtaisia kokemuksia. Mitä pitäisi huomioida vauvan kanssa yms..?
Maalaisjärki ei kerro kaikkea ja olen ihan varma siitä, että puolet asioista unohtuu maihin, kun lähtee.

Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastata.
 
No tämä ei ole vastaus kysymykseesi miltään kantilta, mutta kerron silti, että me ollaan veneilty paljon lasten kanssa. Esikoinen oli 8 viikkoa kun lähdettiin kesälomalle kuukaudeksi ja kierreltiin Itä-merta, mutta tuossa iässähän se oli helppoa, vauva nukkui ja söi tissiä.
Seuraavana kesänä ei ehditty veneilemään -ei tainnu olla vene edes vesillä, kun oli rakennusprojekti meneillään- mutta myöhemmin veneiltiin sitten 2 lapsen kanssa.
Silloin pienenä vauva oli kopassa ja ihan vapaana muksut veneessä liikkuivat sitten myöhemmin. Meillä oli veneessä sellainen +, että lapset ei päässy sieltä itse ulos, ovi oli hankala avata. Ulkona oltiin sit vaan saarissa ja ranoilla.
Mutta joo, sinänsä turhas vastaus, että moottoriveneilyä ja purjehtimista ei taida oikein voida verrata, moottoriveneellä kun toinen on landaamista lukuunottamatta kokoajan lasten käytettävissä.
 

Yhteistyössä