pureminen

  • Viestiketjun aloittaja maria-79
  • Ensimmäinen viesti
maria-79
Mitä neuvoksi kun meidän poika kuukaus päälle vuoden puree kaikkea... Siis jopa huonekaluja ja minua yrittää kanssa. Sillä on melkein koko ajan jotain suussa. Olen kieltänyt kun puree huonekaluja ja minua (tietty) mutta puree vaan enemmän. Pitäiskö vaan olla reagoimatta vai mitä?? Puureko muiden tän ikäiset? :kieh:
 
Jep, tuttu tilanne! Meidänkin poika rupesi reilun vuoden ikäisenä puremaan ja varsinkin ihmisiä :/ Eipä paljon muu auttanut, kun kieltää, kieltää ja kieltää. En itse ainakaan mitään muuta konstia keksinyt. No tota puremiskautta kesti reilut pari viikkoa ja sitten poika lopettii puremisen.

Nyt jätkä on 1v4kk ja näköjään uusi puremiskausi tuloillaan! Varsinkin minua yrittää purra, jos teen jotain, mistä pikkumies ei tykkää. Ja ei kait mukaan auta, kun taas kieltää ja kieltää, vaikka tuntuukin, että seinälle puhuis ;)
 
Meillä ollut tuo vaihe molemmilla kanssa vuoden ikäisenä ja esikolla tuli kanssa muutamaan otteeseen. Minä kielsin ja kielsin ja kielsin ja jos ei tehonnut niin puraisin takaisin. Siis sillai et just ja just tuntu. Tää keino on meillä auttanu. Kuopus 1v3kk ja yritti purra tossa joku pari viikkoo sit. Saman tein kun esikollekin. Niin johan loppui. Nyt ei oo ollu mitään puremista ollenkaan. Neidillä kun on 12 hammasta niin nillä saa jo aika kovaa kiinni. Ei tosin purru huonekaluja ym. vaan ainoastaan mua.

 
Meillä kans on vuosi ja kuukausi vanha poika joka puree kaikkea. Etupäässä minua ja keittiönpöydän reunaa. Jos kiellän tekemästä niin niin yleensä auttaa, kunnes kohta jatkaa. Tänäkin aamuna jouduin komentamaan tosi isosti kun hän puri minua ja poika vaan itki ja yritti purra uudestaa... :kieh:
Konstit on tosiaan aika vähissä.. :/
 
Salama McQueen
No kuinkas sattui! Meillä tytöllä 1 v 1 kk alkoi tällä viikolla tuo pureskelu, siis minun. On purassut jo viitisen mustelmaa, viimeisin tuli tuohon rintakehään kun äsken istui sylissä. Sattuukin piruvie niin kovin.

Mä olen vaan laittanut lapsen kauemmas ja torunut, eiköhän tuo tosta asetu. Esikollakin oli joku lyhyt vaihe samanlaista.

:)
 
Meillä purraan lähinnä mua ja isia silloin kun ollaan väsyneitä tai ei saada tehdä niinku haluttais. Sattuu kyllä pirusti. Kirjoja järsitään jonkin verran, mutta se on vähän rauhoittunut. Ja omaa kättään puree välillä, ei luulis sattuvan? Itse olen assosioinut tään puremisen hampaiden tuloon, nytkin pukkaa kahta kulmahammasta yhtä aikaa...
 

Yhteistyössä