Puregonin riittävyys

Vähän aikaa sitten herätin keskustelua Synarelasta ja nyt olisi vielä kysymystä Puregonista. Olisi mukava kuulla oletteko pistäneet Puregonia juuri sen määrän, mitä putkilossa lukee vai niin kauan kuin ainetta tulee. Olin piikitysopetuksessa pari viikkoa sitten ja hoitaja kertoi, että 900iu:n ampullissa on oikeasti 1000iu. Kun annokseni on 300 iu, niin hoitaja neuvoi pistämään ensin 3 kpl 900iu:n ampullia loppuun ja sitten pistämään jokaisesta ampullista loput 100iu (jolloin joudun pistämään kolme kertaa). Nyt mietin, että voinkohan luottaa, että jokaisessa ampullissa on ylimääräistä juuri tuo 100iu vai pitäisikö suosiolla aloittaa pistäminen uudesta ampullista. Näihin ei varmaan ole mitään yksiselitteisiä vastauksia, mutta olisi mukava kuulla, miten olette toimineet?
 
Vastaan Synarelan lisäksi tähänkin. :D

Itsellä ei ollut Puregonia, vaan Gonal-F, mutta joka tapauksessa siinäkin aina ylimääräistä. Itse aloitin aina myös uudesta kynästä pistämisen ja lopun pistin mäkeen.
 
Kyllä Puregon-ampullissa (siis ainakin 300 iu ampullissa) on ylimääräistä se noin 100 iu. Esim. tuossa 300 iu:n ampullissa on ainetta noin 425 iu. Olen sen usempaan kertaan käyttänyt aivan "pohjia myöten". En osaa sanoa noista isommista ampulleista, mutta uskoisin niiden noudattelevan samaa linjaa.
 

Yhteistyössä