R
ringdingding
Vieras
Minkä takia porukka jauhaa täällä siitä, että onko ainoa lapsi? Entä jos sen lapsen haluaa hoitaa ihan itse. Tarviiko siihen kenenkään tulla selittää ja neuvoon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:Mä en ymmärrä sun ongelmaasi :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:on ainoa. ja en ole pyytänyt apua.
no nyt tietysti 8 lapsen äidit tulee naureskelemaan että "kolmannen antaa jo ilomielin toisen hoitoon". ehkä, mutta mulla nyt kun on vain tämä yksi, niin kaksi kättä riittää mainiosti yhden jälkeläisen hallintaan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Eikä anopin innostus helpota ennenkuin hän saa hoitaa pientä. Pattitilanne ?
niin. ja ei varmasti saa hoitaa kun hössöttää noin. saa nähdä tajuaako vai eletäänkö patissa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa ongelma olla nyt sulla, eikä anopin käytöksessä. Jos anoppi tarjoutuu hoitamaan lasta, kun sinä juot kahvit - ole iloinen! Ei kai sitä tarvitse nyt joka asiasta vääntää pahaa mieltä ja ongelmaa itselleen!?!![]()
pointti on se, miksi HÄN olisi niin korvaamaton ettei lapsen äiti kykenisi ilman häntä selviytymään yksistä kahvikutsuista?
Alkuperäinen kirjoittaja ringdingding:Minkä takia porukka jauhaa täällä siitä, että onko ainoa lapsi? Entä jos sen lapsen haluaa hoitaa ihan itse. Tarviiko siihen kenenkään tulla selittää ja neuvoon?
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:Mä en ymmärrä sun ongelmaasi :/
En minäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en ole pyytänyt apua.
kaksi kättä riittää mainiosti yhden jälkeläisen hallintaan
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja ringdingding:Minkä takia porukka jauhaa täällä siitä, että onko ainoa lapsi? Entä jos sen lapsen haluaa hoitaa ihan itse. Tarviiko siihen kenenkään tulla selittää ja neuvoon?
:saint: Niin että se anoppi ei sitten saa iloita siitä lapsesta ollenkaan?
AP: muista tosiaan olla sitten mahd. huomaamaton ku ite oot anoppi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa ongelma olla nyt sulla, eikä anopin käytöksessä. Jos anoppi tarjoutuu hoitamaan lasta, kun sinä juot kahvit - ole iloinen! Ei kai sitä tarvitse nyt joka asiasta vääntää pahaa mieltä ja ongelmaa itselleen!?!![]()
pointti on se, miksi HÄN olisi niin korvaamaton ettei lapsen äiti kykenisi ilman häntä selviytymään yksistä kahvikutsuista?
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:on ainoa. ja en ole pyytänyt apua.
no nyt tietysti 8 lapsen äidit tulee naureskelemaan että "kolmannen antaa jo ilomielin toisen hoitoon". ehkä, mutta mulla nyt kun on vain tämä yksi, niin kaksi kättä riittää mainiosti yhden jälkeläisen hallintaan
Eikö sun ylpeys anna periks, että anoppi katsosi sen aikaa lastasi kun juot kahvit? Mikset voi nauttia tilanteesta?
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja ringdingding:Minkä takia porukka jauhaa täällä siitä, että onko ainoa lapsi? Entä jos sen lapsen haluaa hoitaa ihan itse. Tarviiko siihen kenenkään tulla selittää ja neuvoon?
:saint: Niin että se anoppi ei sitten saa iloita siitä lapsesta ollenkaan?
AP: muista tosiaan olla sitten mahd. huomaamaton ku ite oot anoppi.
Eihän sitä lasta anopille synnytetä! Vai oonko mä käsittänyt ihan väärin?
Tottakai lasta saa pitää sylissä jne. Mutta tarviiko se lapsi antaa ihan hoitoon asti, jotta äiti ei tuntis syyllisyyttä lapsensa hoidosta?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Eikö ole kiva kun sä jotain mielipidettä kysyt niin sut teilataan kympillä?
Argh....sun puolesta ap :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Eikö ole kiva kun sä jotain mielipidettä kysyt niin sut teilataan kympillä?
Argh....sun puolesta ap :kieh:
en kysynyt mielipidettä, joten ei haittaa. purkauduin vain ja helpotti jo=)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:anoppi oikeen elää ja palaa aina kun sillä on taapero sylissä. !
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa ongelma olla nyt sulla, eikä anopin käytöksessä. Jos anoppi tarjoutuu hoitamaan lasta, kun sinä juot kahvit - ole iloinen! Ei kai sitä tarvitse nyt joka asiasta vääntää pahaa mieltä ja ongelmaa itselleen!?!![]()
Voe herranisä sentään.... Auttaahan se vaan haluaa!?Kyllä mä ainakin mielelläni antasin anopin hoitaa, kerrankin sais juoda ne kahvit rauhassa!
Ja vielä kerran; ainoa lapsi?
on ainoa. ja en ole pyytänyt apua.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja ap:anoppi oikeen elää ja palaa aina kun sillä on taapero sylissä. !
minusta on ihana pitää ihan vieraitakin vauvoja sylissä. Kunhan saan naapurin kaksoset syliini, kirjoittaakohan naapurikin minusta samaan tyyliin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:on ainoa. ja en ole pyytänyt apua.
Eikö sun ylpeys anna periks, että anoppi katsosi sen aikaa lastasi kun juot kahvit? Mikset voi nauttia tilanteesta?
anoppi oikeen elää ja palaa aina kun sillä on taapero sylissä. esittää niin mummua ettei ole tosikaan. mä en kestä sitä hössötystä. kun ei se ole vain sitä että haluaa olla lapsenlapsen kanssa. vaan hälle on selkeesti tärkeetä että toiset pitää häntä korvaamattomana.
on olevinaan niin hyvä mummu kun huolehtii lapsesta että miniä saa juoda kahvinsa. vaikka todellisuus on ollut sitä että välillä minä nieleskelen itkua kun hän puoliväkisin on napannut vauvan syliinsä vaikka minä olisin itse halunnut pitää.
esimerkiksi kun ollaan anopilla kylässä, niin jos hän huomaa naapureita pihatöissä, hän nappaa taaperon kainaloon ja käy esittelemässä "mummun kultaa".
pahin oli kerran kun hän sanoi lapselle "äiti... eiku mummu keittää nyt kahvit"
sen jälkeen olen ollut erityisen varautunut hänen läsnäollessaan. ei tollasta vahinkoa sattuisi jos ei olisi omivaa sorttia. sanoa nyt itseään äidiksi!