puranpas nyt tännekin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miniä

Vieras
mä olen täysin allerginen anopille
mua ärsyttää nykyään kaikki mitä se sanoo vaikkei tarkottas edes pahaa

esimerkkejä:
- nuo vaatteet tuo paremmin esiin pojan (minun poika, hänen pojanpoika siis) silmien värin. sun täytyy käyttää enemmän tätä väriä.
-> mä ajattelin ekana mielessäni in ämmä, miks sä sanelet mulle mitä vaatteita lapselleni TÄYTYY käyttää

- saako sille antaa hedelmäsosetta? (annoin luvan) nämä yksihedelmäiset soseet on hyviä kun jos tulee allergiaa, tietää mistä se on tullut
-> mua vaan ärsytti. ei meillä mitään allergiaa ole ollut

- sä voit ottaa lapsen mukaan sinne (tuppereille mihin meidät molemmat on kutsuttu). mä voin vahtia sitä niin saat juoda rauhassa kahvisi
-> mulla kiehui raivosta. MIKSI HELVETISSÄ mummu sitä lasta hoitaisi jos me molemmat ollaan paikalla? olen mä ennenkin mukulani pitänyt mukana ihan itse

tiedän että hän tarkoittaa hyvää, mutta MÄ EN KESTÄ sitä paapomista

Ihan selvää anoppiallergiaa. Puhkeaa täysin arvaamatta ottamatta huomioon altistuksen määrää. Pahenee jos koettaa siedätyshoitoa. Altistus kannattaa jättää kokonaan väliin hetkellisesti, valitettavasti kokonaan siitä ei pääse, ei ainakaan helpoin kotikonstein. :hug:

:wave: :wave: Paha allergia vaivaa...
On välillä niin tyhmä olo kun neuvojaan jakelee joka asiaan!
Mutta onneksi asuvat tuolla 20km päässä,eikä ihan joka pv törmätä.
Lapset saavat nähdä niin usein kun haluavat mummoa ja ukkia.
Oma äiti ja isä eivät ikinä ole puuttuneet meidän elämään kuten miehen vastaavat :/

Joo tiiän kans tunteen. Kun ne anopit tietää NIIN paljon paremmin!!!

Esim. Miten sun täytyy lapses pukea. Millon sille pitää vaihtaa vaippa. Millon sun poikas näyttää enemmän pojalta. Millon sulla on iso vatsa. Ja ikinäänhän ei anopissa oo mitää vikaa, eihän??

Taitaa ongelma olla nyt sulla, eikä anopin käytöksessä. Jos anoppi tarjoutuu hoitamaan lasta, kun sinä juot kahvit - ole iloinen! Ei kai sitä tarvitse nyt joka asiasta vääntää pahaa mieltä ja ongelmaa itselleen!?! :o

Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:
Mä en ymmärrä sun ongelmaasi :/

Mä varmaan peesailen. Itse en tule anoppini kanssa toimeen, mutta meillä iso osa ongelmaa on siinä, että anoppini lähinnä huutaa mulle. Ja valittaa musta myös kaikille tuttavilleen. Olisin ollut tosi iloinen, jos anoppi olisi joskus puhunut mulle noin sivistyneesti kuin ap:n anoppi. Ja vielä tarjonnut apua. :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taitaa ongelma olla nyt sulla, eikä anopin käytöksessä. Jos anoppi tarjoutuu hoitamaan lasta, kun sinä juot kahvit - ole iloinen! Ei kai sitä tarvitse nyt joka asiasta vääntää pahaa mieltä ja ongelmaa itselleen!?! :o

pointti on se, miksi HÄN olisi niin korvaamaton ettei lapsen äiti kykenisi ilman häntä selviytymään yksistä kahvikutsuista?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

pointti on se, miksi HÄN olisi niin korvaamaton ettei lapsen äiti kykenisi ilman häntä selviytymään yksistä kahvikutsuista?

Voe herranisä sentään.... Auttaahan se vaan haluaa!? :o Kyllä mä ainakin mielelläni antasin anopin hoitaa, kerrankin sais juoda ne kahvit rauhassa!

Ja vielä kerran; ainoa lapsi?

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Ihan selvää anoppiallergiaa. Puhkeaa täysin arvaamatta ottamatta huomioon altistuksen määrää. Pahenee jos koettaa siedätyshoitoa. Altistus kannattaa jättää kokonaan väliin hetkellisesti, valitettavasti kokonaan siitä ei pääse, ei ainakaan helpoin kotikonstein. :hug:

ihanasti kirjoitit:)

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voe herranisä sentään.... Auttaahan se vaan haluaa!? :o Kyllä mä ainakin mielelläni antasin anopin hoitaa, kerrankin sais juoda ne kahvit rauhassa!

Ja vielä kerran; ainoa lapsi?

on ainoa. ja en ole pyytänyt apua.

no nyt tietysti 8 lapsen äidit tulee naureskelemaan että "kolmannen antaa jo ilomielin toisen hoitoon". ehkä, mutta mulla nyt kun on vain tämä yksi, niin kaksi kättä riittää mainiosti yhden jälkeläisen hallintaan