Puran surut ja murheet ostamalla itselleni kaikkea netistä osarilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Nyt sitten onkin jotex tili, ellos tili, h&m tili ja lisäksi klarna tili minne velkaa olen, mutta saan iloa elämään edes noista vaatteista, koruista, laukuista, kengistä, meikeistä ja nostattaa itsetuntoa huimasti. Olen kai masentunut..?

Joo tiedän ja kun kotiäitinä olen niin sitä ei pysty maksamaankaan kuin kympin pari kuukaudessa. Sitä kun mietin miten ne korot siihen päälle ja huoh. En edes viitsi ajatella asiaa, mutta kun näen jotain nättiä niin se on vaan pakko saada. Onneksi noista vanhoista vaatteista pääsee eroon. Vien kaikki vanhat vaatteet kirpparille jos niistä saisi jokusen euron noihin laskuihin myös.

Se että postilaatikosta tippuu paketti on kuin olisi joulu miettien mitä jännää täältä tänään minulle tulee. Mies ei ole sanonut asiaan mitään. Kehuu miten näytän tyylikkäältä nykyään kun lenkillekin puen tyylikkäät lenkkivaatteet. Eipä kai se mieskään kauheammin sitten vielä tiedä paljon sitä velkaa todellisuudessa olenkaan.

ei saa. tein ihan samaa jonkun aikaa kunnes velkaa oli noiden myötä ihan liikaa. enää en koe minkäänlaista iloa saavani mistään shoppailusta vaan enemminkin ahdistun ja oksettaa.

Taidat olla masentunut tai sitten sun itsehillintä on tosi huono. Kannattaa herätä ja hakea äkkiä apua olotilaan tai kohta haet apua sekä siihen, että velkoihin.

Sepä se kun saa tyylikkäät vaatteet päälle niin pojan kanssa käyn monen kymmenen kilometrin lenkkejä per päivä. En tiedä miksi, mutta kaupassakin pitää olla nykyään parhaat päällä. Olin raskaana ollessani 30kg lihavampi ja jotenkin sen jälkeen tuli vaatekaappia katsottua miten kaikki on jotenkin liian nuorille suunnattua vaate tyyliä. Olen jopa käynyt katsomassa http://www.thelook.fi/index.html josko ottaisi tissit ja juonteen tasoittajat yms. En itsekään oikein ymmärrä mikä minuun on mennyt. Mieskin hieman nosteli kulmiaan kun kerroin että seuraava oma tavoitteeni on ottaa rinnat. En vissiin ole sitten itseeni tyytyväinen mitenkään ja yritän hakea jotain lohtua jostain ??

aika erikoiselta kuulostaa, tuo liikuntamäärä ei ole enää normaalia, eikä pojalle taida olla hyväksi istua kulkupelissä tunteja joka päivä, vaikka maisemia näkeekin.

Sulle on iskenyt kuolemanpelko, kun tuli lapsi? Kuuluu asiaan, mutta sä yrität kaikella mahdollisella tapaa kieltää koko jutun? Kun sulla on lapsia, se tarkoittaa että oma elämäsi on menossa alamäkeen. Yrität tapella vastaan ja todistaa, ettei se niin ole. Ja eihän se olekaan, kun asian oikein ymmärtää. Mutta jos ripustaa omanarvontunteensa siihen miltä näyttää, joutuu muita paljon nopeammin alakynteen ajan kanssa painiessaan.

Ainoa pidemmän päälle toimiva lääke on avata omaa sielua ja hankkia henkisesti ja sosiaalisesti runsaampi elämä. Silloin antaa myös lahjan lapselleen. Tuo ap:n valitsema tie saattaa hetken tuntua oikealta polulta, koska olo on kiva ja maailma tuntuu aukeavan. Mutta se lenkkipolku on lopultakin aina vain kapeneva siivu, ja aina täytyisi näyttää vähän vielä kivemmalta, että saisi saman pätevyydentunteen.

Nuo sun kilometrimäärät osoittaa heti, että sulla on taipumusta vetää överiksi muutenkin. Siksi kannattaa olla tosi varovainen kaikkien tuommoisten harrastusten suhteen, jotka toisilla saattaa toimiakin. Joku voi oikeasti lisätä elämänlaatua hankkimalla kivat vaatteet. Sä sensijaan rupeat keräilemään.

Ja vielä yksi varoitus: syömishäiriön voi saada aikuisenakin. Tuo on yksi tehokas tapa.

Tuosta otsikosta vielä - et sä niitä suruja ja murheita noin pura, vaan laitat ne säästöön kasvamaan korkoa.

Yhteistyössä