V
vierailija
Vieras
Täytyisi tuoda kanoja eteläsuomeen syömään viheliäisiä lehtokotiloita.Ne löytää ne itse
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täytyisi tuoda kanoja eteläsuomeen syömään viheliäisiä lehtokotiloita.Ne löytää ne itse
Hyvä kysymys. Sisämaassa tuulituotanto muutenkaan ei oo aina kovin järkevää, kun ei täällä tuule. Ja lintukannat voi kärsiä.
Päätät vaan. HelppoaEi onnistu minulta eikä keneltäkään muulta.
Tuo muuten jäi kertomatta uutisissaJokilaaksoista ei saisi puita hävittää. Eikä vaihtaa maata asfalttiin/betoniin
Ennallistaisin sellaiset suot jotka ojituksesta huolimatta eivät ole metsittyneet kunnolla. Myös entiset turvesuot joutas ennallistaa.
Vastustan maahanmuuttoa."Puoluekannasta riippumatta: mitä tekisit luonnon hyväksi?"
Eikö kysymys pitäis olla mitä teet luonnon hyväksi?
niinpäEi ihmiskunta kokonaisuudessaan kuolisi. Vihreästä siirtymästä en tiä, mutta luonnonvalintaa. Joko opit pärjäämään vähemmällä tai et. Ja mun diktatuurissa aseelliset kapinat taltutettaisiin oitis kokonaan koska se vasta luonnonvarojen tuhlausta onkin.
Siitä tulee epileptisiksi oireiksi tulkittu tiloja ja migreenikin. Myrkytysoire taas lääkitään levetirasetaamilla.mahdotonta. Sellakka tulee sieltä
Niistä ne tulvat johtuvat nykyäänJokilaaksoista ei saisi puita hävittää. Eikä vaihtaa maata asfalttiin/betoniin