Puolivuotias ei huoli enää rintaa, miks?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Meidän puolivuotias ei ole ikinä saanut tuttipullosta muuta kuin vettä hikan yhteydessä tms. Rintamaidolla ollaan menty. No nyt ei rinta sit oo pariin viikkoon enää kelvannu ollenkaan. Sitkeesti oon yrittäny joka kerralla tarjota niin pitkään kun vain ilman huutoa mennään, mut ei kelpaa. Mistä tää voi johtua? Mitä pitäis tehä? Ai että tätä esikoisen kanssa elämää,palstalta pitää neuvoja kysellä,johan on aikoihin eletty :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Meidän puolivuotias ei ole ikinä saanut tuttipullosta muuta kuin vettä hikan yhteydessä tms. Rintamaidolla ollaan menty. No nyt ei rinta sit oo pariin viikkoon enää kelvannu ollenkaan. Sitkeesti oon yrittäny joka kerralla tarjota niin pitkään kun vain ilman huutoa mennään, mut ei kelpaa. Mistä tää voi johtua? Mitä pitäis tehä? Ai että tätä esikoisen kanssa elämää,palstalta pitää neuvoja kysellä,johan on aikoihin eletty :D

Noin meillä alkoi mennä päiväsyötöt 6kk ja öisin söi vain rintaa. Sitten ku yösyönti jäi 7kk-iässä, loppui imetys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
ootko raskaana jälleen? maidon maku muuttuu ja siitä voi johtua hylkiminen...

On pieni mahdollisuus , ehkäisy ei käytössä mut menkat ei vielä alkanu synnytyksen jälkeen...

meil ainakin juuriki puolivuotiaana alettiin syrjiä rintaa ja syynä on se et oon raskaana (nyt rv11), yöllä imetän edelleen, mut päivät mennään korvikkeella.
 
mul tuli yhdet menkat synnytyksen jälkeen ja sit aloin odottamaan tätä... et hyvin on mahdollista ettei tule niitä ensimäisiäkään menkkoja ja oot uudestaan raskaana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
mul tuli yhdet menkat synnytyksen jälkeen ja sit aloin odottamaan tätä... et hyvin on mahdollista ettei tule niitä ensimäisiäkään menkkoja ja oot uudestaan raskaana!

Voi kun olisinkin :) Täytynee siis pissata tikkuun...:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
mul tuli yhdet menkat synnytyksen jälkeen ja sit aloin odottamaan tätä... et hyvin on mahdollista ettei tule niitä ensimäisiäkään menkkoja ja oot uudestaan raskaana!

Voi kun olisinkin :) Täytynee siis pissata tikkuun...:D

onnea matkaan :D toivottavasti saat toivomasi tuloksen! :D
 

Yhteistyössä