Puolivuotiaiden äipät!!

Nyt kyselisin sellaista että mitä teijän pienokaiset osaavat?Meillä neiti siis reilu 6kk ja ja osaa jo kontata,istua ja nousta seisomaankin todella ketterästi..Olenkin miettinyt että kehittyvätkö lapset yleensäkin näin aikaisin..?Meillä siis esikoinen joten asia hieman vierasta,eikä voi verrata oikein kehenkään!Kiitoksia vastauksista!! =)
 
Mulla täytti poika just 6kk, ja meillä ei osata noista mitään vielä! :snotty:
Meillä istutaan aika tomerasti jo, kääntyillään kyljelleen ja satunnaisesti kiepsahtaa myös tuosta masulleen. Vatsallaan viihtyy, muttei pääse siittä pois. Ilmeisesti yrittää ryömiä, kun peppuansa kovasti tuossa asennossa nostelee. Pääsee liikkumaan selällään hytkyttelemällä ja kyljen kautta kierimällä..
Tavaroihin tarttuu ja tunkee ne samantien suuhun! :D
Sylissä seisoo aika hyvin tuettuna, mutta aika makaronit nuo jalat vielä on.. ;)
Yrittää myös kovasti itse juoda nokkamukista, noin vaan 99,9% vedestä päätyy päälle.. :heart: Autettuna juo siittä ihan nätisti.
Iltapuuroa syö ison satsin, jolla nukkuu 21-06! ;)
 
Meidän poitsu kääntyilee ja yrittää kovasti eteenpäin ryömien, peppu korkealla ähisten :LOL:
tarttuu esineisiin ja lusikkaankin pitäis itse saada kiinni. Kovasti myös höpöttelee. Mutta aikaisinpa sinun tyttösi nousee ja konttaa!!! Tytöt pakkaa olla poikia etevämpiä monessa asiassa ;)
 
joo olen kyllä ihmetellyt kun on niin aikaisin lähtenyt liikkeelle..Perässä saa melkein jo juosta ja ei hetkeksikään voi jättää yksin/vahtimatta!Oli 2kk kun kääntyi ekan kerran ja sen jälkeen ei ole vauhdille loppua näkynyt:) 5kk alko ryömii ja siitä melkein heti konttaa.Ja kun osaa vielä nousta seisomaankin tosi tukevasti,huh huh..*pyyhkii hikeä*aina kun yöllä herää niin nousee ensimmäisenä seisomaan!Ihan unissaan siis..Ei kuitenkaan enää syö yöllä.Viime yönä ensimmäisen kerran nukku koko yön!!20-07.. =)
 
Mammukka81
Meidän tyty on hiukan yli 6kk ja pikkuhiljaa vauhti kiihtyy...kääntymistä odoteltiin 4kk ikään, ryömimään oppi 5kk ja nyt tekniikka on sen verran hyvin hallussa, että vauhdilla mennään. Välillä yrittää konttausasentoon, mutta ei vielä haba riitä kannattelemaan tuota elopainoa. Istumista ollaan vasta harjoiteltu syöttötuolissa lyhyitä aikoja. Ja lelut saa kyytiä, niitä hakataan aika tahdilla lattiaan. Yöt nukkuu suunnilleen klo 20-8 syömättä.
 
meillä poika 6kk konttaa, istuu, nousee polviseisontaan (ei jaloilleen) ja vauhti on kovaa päivittäin. Kääntymiset selältä vatsalleen oppi ennen 2kk. Paikallaan pysyy vain nukkuessaan (ei aina silloinkaan =) )!
 
meillä poika osaa kääntyä molemmin päin, istuu aika hyvin mutta välillä kupsahteleekin. Ryömiä osaa taaksepäin ja akselinsa ympäri, eteenpäin ei vielä pääse. Poitsu tosin täyttää vasta viikon päästä puoli vuotta.
 
Meidän ipana kääntyy sekä mahalleen ja selälleen ja paljon menee kierien eteenpäin. Pikkasen myös jo ryömii. Sylissä istuu oikeen töreenä, mutta itekseen ei vielä osaa. Käsillä nostaa yläkropan lttiasta tosi ylös. Ja leluille antaa kovaa kyytiä :D

Tulkaa mukaan tuonne Tammivauvat 2007 kerhoon. =)
Salasanan saa multa yv:llä ja salasanan saatuaan pääsee täyttämään jäsenhakemuksen ja näin mukaan kerhoon.
 

Yhteistyössä