Puolison ystävää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Flocad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Flocad

Vieras
Kuinka moni teistä on joskus himoinnut/himoitsee puolison ystävää?
Tapahtuiko jotain?

Itse olen seurustellut avomieheni kanssa n.1,5 vuotta ja asutaan yhdessä.Hyviä ja huonoja aikoja on mahtunut suhteeseen mutta viime aikoina enemmän niitä huonoja.
En ole saanut huomiota osakseni mieheltäni enää pitkään aikaan,seksiä saan harvoin,ehkä kerran 2 viikossa,9/10 kerrasta saan pakit kun yritän tehdä aloitetta seksiin,muutenkin puhuttavaa ei tunnu juuri olevan,kinastellaan melkein joka päivä...

Nyt sitten viime aikoina olen katsellut hänen parasta ystäväänsä sillä silmällä (oonko kauhee??)
En kyllä paljonkaan ole tekemisissä tämän ystävän kanssa mutta aina kun näemme minä menen aina niin vaikeaksi..perhosia vatsanpohjassa ym.samanlaisia juttuja kun silloin kun on rakastunut,vaikka en minä ole häneen rakastunut.

Välillä vaan kuvittelen millaista hänen kanssaan olisi rakastella,jos saisi yhden yön..Olen aikaisemmassa suhteessa pettänyt aika rankasti,nykyistä en kertaakaan enkä ole ajatellutkaan pettäväni (tai ehkä nyt...?) enkä kyllä haluaisikaan pettää.Mutta siis "taipumusta" pettämiseen on.

Onko tämän asian kanssa nyt niin että "kerran pettäjä,aina pettäjä"?

Tiedän että tällä miehellä menee vaihtelevasti avovaimonsa kanssa,on-off suhde ja muutenkin koko ajan he ovat riitelemässä,en usko että se kestää..
Jotenkin pelkään että jos heillä menisi poikki ja tietäisin tämän miehen olevan vapaa,yrittäisinkö..??En usko että häntä saisin enkä tiedä voisinko tehdä niin omalle miehelleni...
Mutta kun omasta suhteesta vaan puuttuu tällä hetkellä niin paljon.Tiedän että se ei vaihtamalla parane ja monet varmaan nyt vastaavat että eroa mutta kun en halua erota.

Te joilla kokemusta samasta,kertokaa meneekö "ihastus" ohitse ja jos jotain on tapahtunut niin miten sen jälkeen?
Enkä kaipaa mitään ääliö-haukkumis vastauksia

Jokainen päättää käytöksestään ja toimistaan itse, turha vedota mihinkään "kerran pettäjä, aina pettäjä" fraaseihin. Ei tunne ole sama kuin teko, tunne voi johtaa tekoon tai tunteen voi hillitä/suunnata muualle. Jos haluat toteuttaa vain omia halujasi, petät. Jos otat toiset (avokkisi ja ihastuksesi avokin) huomioon, et petä. Jos et ole tyytyväinen suhteeseesi, yrität muuttaa sitä tai eroat. As simple as that.

Jaksan aina ihmetellä, miksi seksuaalinen vetovoima on jotain täysin ylitsepääsemätöntä joidenkin mielestä. On se kumma, että seksin suhteen itsehillintä on ihan out "kun tunteet vaan vie", vaikka kaikissa muissa elämän asioissa itsehillintää on pakko olla. Ei kaupastakaan oteta tavaraa maksamatta, vaikka voisi senkin perustella, että "mä tarviin tätä vaatetta/meikkiä/esinettä enemmän kuin tää kaupan sikarikas omistaja".

Tietenkin suhteessakin oleva ihastuu, toiset helpommin ja toiset vaikeammin. Mutta, onko oikein sallia itselleen sellaista joka vahingoittaa toista? Ei tässä elämässä kuitenkaan kaikkea saa (esim. toimivaa, kestävää, luottamuksellista parisuhdetta + irtosuhteita/yhden illan juttuja aina siihen päälle kun siltä tuntuu).

Alkuperäinen kirjoittaja mezmerize:
Jokainen päättää käytöksestään ja toimistaan itse, turha vedota mihinkään "kerran pettäjä, aina pettäjä" fraaseihin. Ei tunne ole sama kuin teko, tunne voi johtaa tekoon tai tunteen voi hillitä/suunnata muualle. Jos haluat toteuttaa vain omia halujasi, petät. Jos otat toiset (avokkisi ja ihastuksesi avokin) huomioon, et petä. Jos et ole tyytyväinen suhteeseesi, yrität muuttaa sitä tai eroat. As simple as that.

Jaksan aina ihmetellä, miksi seksuaalinen vetovoima on jotain täysin ylitsepääsemätöntä joidenkin mielestä. On se kumma, että seksin suhteen itsehillintä on ihan out "kun tunteet vaan vie", vaikka kaikissa muissa elämän asioissa itsehillintää on pakko olla. Ei kaupastakaan oteta tavaraa maksamatta, vaikka voisi senkin perustella, että "mä tarviin tätä vaatetta/meikkiä/esinettä enemmän kuin tää kaupan sikarikas omistaja".

Tietenkin suhteessakin oleva ihastuu, toiset helpommin ja toiset vaikeammin. Mutta, onko oikein sallia itselleen sellaista joka vahingoittaa toista? Ei tässä elämässä kuitenkaan kaikkea saa (esim. toimivaa, kestävää, luottamuksellista parisuhdetta + irtosuhteita/yhden illan juttuja aina siihen päälle kun siltä tuntuu).

Olipa harvinaisen fiksu ja selkeä vastaus! Eipä mitään lisättävää....

Yleensä suhteessa on jotain pielessä jos alkaa haaveilla muista. Olen huomannut saman itsestäni. Kolme vuotta olen tehnyt kaikkeni että tämä suhteeni toimisi mutta miehen teot vesittävät kaiken. Olen odottanut muutosta häneltä mutta sitä ei vain tule ja alan sen pikkuhiljaa ymmärtää että tuhlaan vain aikaani.

Kuinkas ollakaan miehelläni on myös hyvä ystävä johon olen tuntenut vetoa. Olen joskus katsellut häntä salaa sillä silmällä ja todennut että jos suhteestani ei kertakaikkiaan tule mitään, voisin oikeasti ottaa selvää jos tätä miestä kiinnostaisi. Hän on vapaa joten en menisi rikkomaan kenenkään suhdetta. Itsekin osoittaisin kiinnostukseni vasta kun tämä nykyinen suhde olisi loppuun päätetty.

Jos suhteeni olisi onnellinen ja tuntisin oloni hyväksi, minulle ei tällaisia ajatuksia edes tulisi päähän. Mutta kun kaikki on yhtä taistelua samoista asioista mitkä eivät muutu, on usko mennyt jo että tämä alkaisi vielä toimia. Olen jo niin monta mahdollisuutta antanut ja joka kerta mies on pettänyt minut tavalla tai toisella.

Mutta neuvoksi sinullekin, älä ala toisen selän takana puuhaamaan vaan selvitä ensin onko nykyiselle suhteellesi vielä mahdollisuus tehdä jotain. Punnitse tarkkaan kaikkia vaihtoehtoja ja mieti miksi ylipäätään olet alkanut katsella ympärillesi. Parisuhteessa tulee aikoja jolloin ei mene niin hyvin mutta jos molemmat tunnustavat sen ja ovat valmiita tekemään asioiden eteen jotain, niin tilanne voi aina muuttua parempaan.

Itse olen seurustellut avomieheni kanssa n.1,5 vuotta ja asutaan yhdessä.Hyviä ja huonoja aikoja on mahtunut suhteeseen mutta viime aikoina enemmän niitä huonoja "

noin lyhyt suhde? ja nyt jo yhdessä asutte? hei mies on kyllästynyt sinuun, seksiä ei tipu enää pahasti ollenkaan ja miehelle ilmestyy jo haluttomuuden ongelmia, noin se menee kun heti saman katon alle piti kiirehtiä.

have fun.

Nyt sitten viime aikoina olen katsellut hänen parasta ystäväänsä sillä silmällä (oonko kauhee??) "

no joo, on tuo outoa jos harrastaa seksiä kaksi kertaa viikossa oman äijän kaa.
eikö se MUKA riitä? mitä sä oikein haluat noilta miehiltä? saada enemmän seksiä = sulle huomiota??? siis kun oma äijä huomioi joskus vähemmän niin akka alkaa heti fantaseeraanaan toisista miehistä ,elikkä jopa miehen kaverista, ja alkaa jo funtsaamaan jättää oma äijä , jonka kanssa asuu VASTA 1,5 vuotta yhdessä, ja sitten hyppiä miehen kaverinsa kanssa sänkyyn , tääkin hyvä vitsi! ;D

Seksiä kerran 2 viikossa,ei 2 kertaa viikossa!
Jos näin olisi ei varmaan näitäkään ajatuksia olisi..Eikä alotus ole ollut mikään vitsi.
Olosuhteiden "pakosta" olemme muuttaneet yhteen enkä sitä kadu.Enkä haluaisi erota kunhan tänne ajatuksia olen kirjottanut ääneen,mutta tulihan nyt tieto siitäkin että tänne on turha mitään kirjottaa....

Yhteistyössä