puolison ex!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?????

Vieras
onkos kennelläkään samaa tilannetta että joutuu olemaan pakosti tekemisissä puolison exän kanssa???

ja miten tilanteesta pääsisi eroon???

meillä kun tää tilanne aikast monimutkainen ja painaa TOSI pahasti tätä suhdetta!!!

vinkkejä siihen miten toisen exää olis helpomi sietää niitä olis tosi kiva saada löytyykö keltää?????

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
miksi se niin painaa sinua? etkö ole varma suhteestasi mieheen? jos et muuta asennettasi niin ei sinun ole häntä yhtään helpompi sietää huomennakaan.

sen tiedän etten pysty tät järjestelyy sulattaan ikinä!!!:/ oon sitä moneen ootteeseen miettiny ja päätynyt siihen että pitäs ottaa ero jos tästä mieheni exästä haluaisin eroon koska se ei kuvioista ittekseen poistu...ja siihen en taas ole valmis että jättäisin mieheni jota rakastan ihmisen taki jota yli kaiken inhoon...

ja sen takia lähinnä niitä vinkkejä exän sietämiseen kyselinki...:/

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onko miehelläsi ja hänen exällään yhteisiä lapsia?

no eipä ole se oliski ainut syy minkä takia yrittäisin ehkäpä himpun verran enempi sulatella tätä koko tilannetta...

no miks se sitten mukana roikkuu

Alkuperäinen kirjoittaja utelias harava myöskin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onko miehelläsi ja hänen exällään yhteisiä lapsia?

no eipä ole se oliski ainut syy minkä takia yrittäisin ehkäpä himpun verran enempi sulatella tätä koko tilannetta...

no miks se sitten mukana roikkuu

No niinpä! Siis voihan kavereita olla, mutta ei sen kaveruuden saisi häiritä nykyistä suhdetta.

Mikä sua ap tarkalleen ottaen häirittee? Onko se exä vonkaamassa miestä takaisin vai mikä on?

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
sano suoraan että antaa heittää ja hommaa oma elämä. joskus on oltava tyly.

Mä tein näin n. vuosi sitten. Mitta tuli täyteen, kun miehen ex sekaantui ihan KAIKKEEN. Nyt on ymmärtänyt elää omaa elämäänsä.

sattuu seurustelee mieheni veljen kanssa!!! joten väkisinki siihen törmää ja olen sitä luokkaa että ei kauheesti kiinnosta exiä nähä ei omia eikä toisen.... eikä mulla ole syytä huoleen tän vanhasuola janottaa jutun kanssa mua vaan lähinnä oikeesti yököttää nähä sitä ihmistä...

sattuu seurustelee mieheni veljen kanssa!!! joten väkisinki siihen törmää ja olen sitä luokkaa että ei kauheesti kiinnosta exiä nähä ei omia eikä toisen.... eikä mulla ole syytä huoleen tän vanhasuola janottaa jutun kanssa mua vaan lähinnä oikeesti yököttää nähä sitä ihmistä...

no tolla asenteella et tule häntä sietämäänkään, aamen.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
voi olla et ex:llä on alkanu vanha suola janottamaan...

Onko exän ja miehes ero varmasti selvä, ei kummallakaan tunteita toisiaan kohtaan?

on varmasti ainaki mieheni puolelt mut mistäpä sitä voi täst toisesta osapuolesta koskaan tietää...??? oli ainaki todella mustasukkanen sillon kun alettaan seurustelee mieheni kanssa mut toisaalta itteppähän tämä exä heiän eronsa aiheutti pettämällä...

että senkää takia en usko et miestäni vanha suola edes janottaisi miks kukaan haluis takasi ihmistä joka on pettäny pahimmalla mahollisel tavalla???

Valitettavasti kylmä fakta on, että et voi tilanteelle itse yhtikäs mitään.
Sen mukaan on elettävä, joko olemalla tyylikkään fiksu, etäisen asiallinen,
tai sitten kiukutella.

Itse yrittäisin vältellä mahdollisimman paljon ko. henkilöitä.
Toisaalta se on ikävää, koska kyseessä on myös miehesi veli.

Tilanne ei varmasti ole sinulle helppo, mutta yritä vain pitää pää kylmänä. :hug:
Siten sietäminenkin on hieman helpompaa, vaikka kohtaaminen ei koskaan kovin mieluisaa varmastikaan ole. Yritä hieman tutustua tuohon exään, eikös Oscar Wilden mukaan ystävät pidä pitää lähellä ja vihamiehet vielä lähempänä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jos miehes:
haluaa olla sun kans niin kyllä sille varmasti käy ettei ole tekemisissä sen kans.

Sano sille et sulla häirittee

se oliskin varmast helpompaa jos tää ex ei seurustelis mieheni veljen kanssa ku en kuitenkaa voi kieltää heit olemasta tekemisis sen takia etten tuu toimeen tän exän kanssa.... :(

No eihän sun sitä tarvitse kieltääkkään, tuot vaan mielipiteesi julki ja toivot että miehesi ymmärtää sinunkin pointin.
Jos oikein asialliseksi rupeat ja kitat sietää sitä ihmistä, niin mistä tiedät voihan sieltä takaa löytyä ihan perusmukava ihminen. Mutta jos asenne on jo että exät on perseestä, tulee sun oma parisuhteesi kärsimään enemmän kuin tuo toinen osapuoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
tai sitten kiukutella.

Tilanne ei varmasti ole sinulle helppo, mutta yritä vain pitää pää kylmänä. :hug:
Siten sietäminenkin on hieman helpompaa, vaikka kohtaaminen ei koskaan kovin mieluisaa varmastikaan ole. Yritä hieman tutustua tuohon exään, eikös Oscar Wilden mukaan ystävät pidä pitää lähellä ja vihamiehet vielä lähempänä. :whistle:

niinhä se menee että ystävät lähellä ja vihamiehet viel lähempänä.. ja tapaamiset menny kyllä hyvin mutta jostain syystä tapaamisten jälkeen tulee kylmähiki otsalle eikä juurikaan tuu suusta paljon hyvää sanottavaa miehelleni kun kotiin ollaan päästy johtuen varmaan siitä että ilman mun miehen hyväntahtosuutta en varmasti joutuisi olemaan tekemisissä koko ihmisen kanssa..

koska jos ajattelen tätä asiaa omalle kohalle että mä olisin mies ja mun naisystävä pettäis mua mun oman veljen kanssa ni kyllä varmasti lemppaisin kummatkin enkä haluis olla tekemisissä kummankaa kanssa.. sen verran likanen temppu:(

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
tai sitten kiukutella.

niinhä se menee että ystävät lähellä ja vihamiehet viel lähempänä.. ja tapaamiset menny kyllä hyvin mutta jostain syystä tapaamisten jälkeen tulee kylmähiki otsalle eikä juurikaan tuu suusta paljon hyvää sanottavaa miehelleni kun kotiin ollaan päästy johtuen varmaan siitä että ilman mun miehen hyväntahtosuutta en varmasti joutuisi olemaan tekemisissä koko ihmisen kanssa..

koska jos ajattelen tätä asiaa omalle kohalle että mä olisin mies ja mun naisystävä pettäis mua mun oman veljen kanssa ni kyllä varmasti lemppaisin kummatkin enkä haluis olla tekemisissä kummankaa kanssa.. sen verran likanen temppu:(

mutta tää on sun miehesi päätös joten sinunkin on sitä kunnioitettava ja hyväksyttävä se.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No eihän sun sitä tarvitse kieltääkkään, tuot vaan mielipiteesi julki ja toivot että miehesi ymmärtää sinunkin pointin.
Jos oikein asialliseksi rupeat ja kitat sietää sitä ihmistä, niin mistä tiedät voihan sieltä takaa löytyä ihan perusmukava ihminen. Mutta jos asenne on jo että exät on perseestä, tulee sun oma parisuhteesi kärsimään enemmän kuin tuo toinen osapuoli.

olet oikeassa kyllä tässä suhteessa että mieheni exä voi olla myöskin mukava ja olen jo miehelleni kantani ilmaissut tästä exä asiasta mut minkäs sille voi kun tuntuu et tässä asiassa mun mielipide sivutetaan selityksellä et ei se toisten inhoominen mitään auttas... :/

Yhteistyössä