Puoli numeroa liian isot korkkarit, mikä avuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Aivan ihanat korkkarit!! Minkälaiset vaatteet?
Hennon vaalianpunaanen toppi jossa kaksi kerrosta kangasta, päällimmäänen kangas sellaanen kevyt harsomaanen. Päälle siihen musta ohut neule joka edestä avoon, helma ei ole tasaanen vaan sivusaumojen kohdalta pitempi kun muualta. Sitten varmaan mustat housut joissa aika pitkät lahkeet. Toinen olisi tietysti musta mekko sen topin alle, mekon helma muistaakseni polviin asti.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
tunge jotain pumpulia kärkeen jos ei ole avonaiset?
Ei ole avonaaset. Tuota pumpulia kaverikin ehdotti, mutta toimiiko se?
no kokeile, hyvä se on kysellä jos ei edes yritä kokeilla
Mulla ei ole pumpulia nyt. :headwall: Pitää aamulla vissiin hakia sitä ja toivoa, että auttaa.
Vessapaperi toimii ihan yhtä hyvin, eikö nypytä sukkiksia. Sitä varmaan löytyy kotoakin.
Sitä mietiin, että tuntuuko varpaissa inhottavalta? Vai huomaako sitä edes?
Ei tunnu, ei huomaa. Älä myttää vaan taittele sinne kärkeen sopivaksi. Jalan paino linttaa sen niin tiukkaan että se tuntuu jalkaan samalta kun muukin kenkä. Koita. Sen saa kyllä pois ja ainoo mitä voit menettää oon kymmenen senttiä vessapaperia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja *vieras*:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
tunge jotain pumpulia kärkeen jos ei ole avonaiset?
Ei ole avonaaset. Tuota pumpulia kaverikin ehdotti, mutta toimiiko se?
no kokeile, hyvä se on kysellä jos ei edes yritä kokeilla
Mulla ei ole pumpulia nyt. :headwall: Pitää aamulla vissiin hakia sitä ja toivoa, että auttaa.
samallahan sä voit hakea ne pohjalliset jos pumpuliakin täytyy kaupasta hakea =)
mä en ite ainakaan voi sietää pumpulia, se tekee kylmätväreet ku "narskuu" :D :x
Ei täällä ole huomenna auki sellaanen kauppa, että saisi niitä pohjallisia. Näitä pienen paikkakunnan ihanuuksia. :snotty:
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Aivan ihanat korkkarit!! Minkälaiset vaatteet?
Hennon vaalianpunaanen toppi jossa kaksi kerrosta kangasta, päällimmäänen kangas sellaanen kevyt harsomaanen. Päälle siihen musta ohut neule joka edestä avoon, helma ei ole tasaanen vaan sivusaumojen kohdalta pitempi kun muualta. Sitten varmaan mustat housut joissa aika pitkät lahkeet. Toinen olisi tietysti musta mekko sen topin alle, mekon helma muistaakseni polviin asti.
Mistä oot ostanu sen topin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Aivan ihanat korkkarit!! Minkälaiset vaatteet?
Hennon vaalianpunaanen toppi jossa kaksi kerrosta kangasta, päällimmäänen kangas sellaanen kevyt harsomaanen. Päälle siihen musta ohut neule joka edestä avoon, helma ei ole tasaanen vaan sivusaumojen kohdalta pitempi kun muualta. Sitten varmaan mustat housut joissa aika pitkät lahkeet. Toinen olisi tietysti musta mekko sen topin alle, mekon helma muistaakseni polviin asti.
Mistä oot ostanu sen topin?
Seppälästä. Toinen vaihtoehto värinä oli valkoonen, mutta se ei sovi mulle yhtään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Joo, kivat kengät sulla :) . Ja korkokin alkaa olla sopivan korkea ;) . Tuolla Joybootsissa on aika paljon muutenkin ihan kivoja popoja, oon vähän tsiigaillu.
Ai alkaa olemaan sopivan korkia. :D Siis tuollahan on vaikka kuinka paljon ihania kenkiä! Ei saisi käydä noilla sivuulla eikä niilläkään sivuulla missä myydään aivan ihania korsetteja. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Seppälästä. Toinen vaihtoehto värinä oli valkoonen, mutta se ei sovi mulle yhtään.
Ookko hiljan ostanu sen? ajattelin vaan, että olisko niitä viäläki siälä..?
Eilen ostin, että luulisi olevan. Oli niissä normaalihintaasis vaatteis ettei mikään tarjousvaate. Kun nythän on Seppäläs tarjouksia.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Seppälästä. Toinen vaihtoehto värinä oli valkoonen, mutta se ei sovi mulle yhtään.
Ookko hiljan ostanu sen? ajattelin vaan, että olisko niitä viäläki siälä..?
Eilen ostin, että luulisi olevan. Oli niissä normaalihintaasis vaatteis ettei mikään tarjousvaate. Kun nythän on Seppäläs tarjouksia.
Ok, kiitti pitääpä käydä maanantaina kattomas! Mitä maksoo? Kaippa niitä täälä Sjoellakin on :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ok, kiitti pitääpä käydä maanantaina kattomas! Mitä maksoo? Kaippa niitä täälä Sjoellakin on :)
Maksoi 29.95. Kyllä niitä varmaan sielläkin on.

Siinä on edessä vyötärön seudulla koristetta, vähän kuin vinoneliön tapaasesti. Tiedäkkö mitä mä tarkootan? Sitten sivusaumasta lähtee nauhat jotka solmitaan taakse.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ok, kiitti pitääpä käydä maanantaina kattomas! Mitä maksoo? Kaippa niitä täälä Sjoellakin on :)
Maksoi 29.95. Kyllä niitä varmaan sielläkin on.

Siinä on edessä vyötärön seudulla koristetta, vähän kuin vinoneliön tapaasesti. Tiedäkkö mitä mä tarkootan? Sitten sivusaumasta lähtee nauhat jotka solmitaan taakse.
Juu luultavasti jotenkin hahmotin :D Kiitos vielä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ok, kiitti pitääpä käydä maanantaina kattomas! Mitä maksoo? Kaippa niitä täälä Sjoellakin on :)
Maksoi 29.95. Kyllä niitä varmaan sielläkin on.

Siinä on edessä vyötärön seudulla koristetta, vähän kuin vinoneliön tapaasesti. Tiedäkkö mitä mä tarkootan? Sitten sivusaumasta lähtee nauhat jotka solmitaan taakse.
Juu luultavasti jotenkin hahmotin :D Kiitos vielä! :)
Eipä kestä. =) Mä kyllä tietysti voisin ottaa kuvan siitä topista jos olisin oikeen reipas. :D
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Harmi piilottaa noin ihania kenkiä housunlahkeiden alle.
Mä oon samaa mieltä Aivan ihanat kengät!! Laita se hame? :D Ja varmaan mielummin pumpulia sinne popoihin,ku vessa paperia,voi tuntua aika kovalta kun menee tarpeeksi myttyyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Harmi piilottaa noin ihania kenkiä housunlahkeiden alle.
Mä oon samaa mieltä Aivan ihanat kengät!! Laita se hame? :D Ja varmaan mielummin pumpulia sinne popoihin,ku vessa paperia,voi tuntua aika kovalta kun menee tarpeeksi myttyyn.
No pumpulia mäkin mietin sen takia parempana vaihtoehtona, että saattaisi olla mukavampi varpaille.

Mä otan varmaan sen mekon mukaan ja saa sitten työkaverit kattoa mikä on paras vaihtoehto. Mä en nyt voi testata sitä mekkoa, koska se on just pesussa.
 

Yhteistyössä