Onko muillakin (kotona olevilla) käytössä?
Eli se, että kun mies tulee töistä, niin puolisen tuntia ollaan suht hissukseen. Ei aleta räpättämään siitä, miten rankka päivä lasten kanssa on ollut, siivotakin pitäis, voisitko säkin vaikka imuroida, et muuten muistanu aamulla viedä roskia, tms. Kysytään korkeintaan mieheltä, että miten sun päivä on mennyt, ottaisitko kahvia. Ja kun mies on kahvinsa juonut ja ollut kotona jonkin aikaa, niin voidaan sanoa että "muuten, tuo pesukone pitäisi korjata ja ruohotkin on aika pitkät...".
Kuulin tuon joskus eräältä mua 15 v vanhemmalta rouvalta, päätin ottaa käyttöön omassakin liitossani, ja kyllä mun mies ainakin suunnattomasti arvostaa sitä etten ole eteisessä ojentamassa moppia toiseen käteen ja imuria toiseen, kun hän tulee töistä kotiin
Kuulin tuon joskus eräältä mua 15 v vanhemmalta rouvalta, päätin ottaa käyttöön omassakin liitossani, ja kyllä mun mies ainakin suunnattomasti arvostaa sitä etten ole eteisessä ojentamassa moppia toiseen käteen ja imuria toiseen, kun hän tulee töistä kotiin