Pumpulikakusta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:
eiks sen kuorrutteen voisi laittaa vaikka esim. piirakan päälle? tulisi vähän helpommin syötävä?
En tiedä.Mä laitan sen kakun kylmään hetkeksi niin se ei ole niin pehmeää se kuorrute ja helppo syödäkin.
 

Yhteistyössä