Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu laitoin sen selkään ni ei ainakaan kyllästy ku sitä ei koko aikaa nää.
siinä meni reilu tunti kun se tehtiin,ei se nyt mitenkään hirveen kipeetä käyny,kun sitähän tehdään aina pikku matka ja sit pyyhitään sitä verta ja taas pikku matka..sellasta nipistelyä se on,jos pitemmän pätkän tekee suoraa niin sillon se tuntu niinku puukolla oltas viilletty,mut ei siltikään pahalle..ja sit ku tosiaan tunsin sen tekijän ja siinä jutskailtiin samalla niin se aika meni tosi nopsaan. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 21:54 millamaria kirjoitti:
juu laitoin sen selkään ni ei ainakaan kyllästy ku sitä ei koko aikaa nää.
siinä meni reilu tunti kun se tehtiin,ei se nyt mitenkään hirveen kipeetä käyny,kun sitähän tehdään aina pikku matka ja sit pyyhitään sitä verta ja taas pikku matka..sellasta nipistelyä se on,jos pitemmän pätkän tekee suoraa niin sillon se tuntu niinku puukolla oltas viilletty,mut ei siltikään pahalle..ja sit ku tosiaan tunsin sen tekijän ja siinä jutskailtiin samalla niin se aika meni tosi nopsaan. :)

Huih, kuulostaa kyllä suoraan sanottuna aika kamalalta!!! :o Ihana ois tatska ottaa mutten tosiaan taija tohtia... Ny mä lähen saunaan, palataan! :wave:

Vai tatskaa se Hanne miettii että uskaltasko ottaa oishan se ihan kiva mutta mä haluaisin sellasen nenäkorun mutta isäntä vastustaa ajatusta ääh \|O sillain kai tieten vois tehä että ottas vaan ja ei puhuis ukolle mitään mutta onse jotenki kivampi jos on ns.lupa siihen. =) Jeps mutta nyt lähen tutimaan ens viikolla tosiaan sinne laivalle jeee! palataan askaliiniin taas EMPULIINA KATO YV-viestis pistin sinne ne sähkoposti osoitteet!! :attn: =) =)

Heissuli!
Otin tuossa piiitkästä aikaa yhen oluen =) :D ;)
täällä vähän tämmöistä koti-iltaa vietelty,veli ja sen vaimoke on myös kylässä.Isäntä otti vähän enemmän kuppia,alkaa olla jo kanttuvei :whistle: \|O

Kyllähän se ois mukava päästä porukalla kokoontumaan,minullakin kun nuo tapaamiset ovat näiden sairastelujen jälkeen jäänyt vähemmälle.

Hennis:milloin olette lähdössä laivalle? ;)

Neitin oli tarkoitus olla mummolla yötä,mutta taitaa olla jo kotiinpäin tulossa,kun koti-ikävä iski..

juu,täytyy mennä jutteleen vähän noille "vieraille" =)

Neitille markkinoilta löytyi yks "prinsessalinna"-ilmapallo,on ollut siitä mielissään.. ;) mutta palataanpas juttuun taas ja öitä vaan! :wave: :wave:

hipsukka: joo sellanen koriste on tosi nätti. huomasin sellasen kun kävin halpa hallissa mut niitäkin oli sillon vaan yksi ja on jo varmaan mennyt. säilyykö se miten että monta vuotta vai koko loppu ikänsä että ei mene miksikään?niin en tiedä viellä tai ole kuulut täällä olleiden äitien ja lasten ikää ja montako muksua?

Huomenta! Kattokaas kellon aikaa \|O

Heitukka, oon kolmikymppinen, isäntä samaikäluokkaa ja jässikkä on ekaluokkalainen ja tyty tässä kuussa 8 kk

Kiitos vaan onnitteluista Hanne, ihan hyvin sillä taas varmaan päässään muutama vuosi :D niin vaan muillekin tiedoksi että vaihdettiin eilen auto, pistettiin isännän kulkuneuvo vaihdossa ja ostettiin sellainen uuden karhea passatti. Ei iältään uuden karhea mutta käytöltään, ollut jollain paapalla ja sillä ei ole ajettu kuin muutama kymmentuhatta kilometriä :D mutta kyllä meinas olla tippalinsissä kun vollea tyhjenneltiin, typerää tiiän mutta kun sillä alkoi olemaan sitä kilometriä alla jo niiiiin paljon ja kuitenkin kun meillä tulee melkein 40 000 kilsaa/v työ ja muuta ajoa :/ mutta pääasia on että tuo uus auto on oikean värinen ;)

Ihanan näköinen paikka toisiaan Millamaria, laiskuuttani vilkaisin vaan kuvat mutta onko tuo tässä jossain lähistöllä? niin joo että ei minustakaan olis kyllä tatuoinnin ottajaksi, silloin kun isäntä laittoin niin siinä samalla se toinen tekijä hakkas yhdelle nuorelle pojalle pohkeeseen sellaista metrixmetri kuvas niin olihan se tuskasen näköistä,sillä pojalla hiki valu ja monta kertaa piti painaa pää polvien väliin kun teki niin heikkoa, ja en todellakaan tiedä että saiko ne sen kuvan valmiiksi..

Juu ei me uskottukkaan Pampoo että olisit mummokuumeen puolella, hushus vaan sellaiset taudit tästä ikinuoresta ja pirtsakasta porukasta :laugh: *voisin kyllä sanoa vauvakuumeelleni samallalailla* ;)

mites olis se kokoontuminen meillä?!? TAAS mutta olisko halukkaita tulijoita...?

Ja oma napaa tähän loppuun että tyttö konttas eilen monta metriä :heart: keittiöstä pesuhuoneen ovelle, kun oli menossa iskän suihkuun ja minä riisuin hänet keittiön laattialla ja sit isännän kanssa houkuteltiin että "tule tule" :D niin tyttöpä lähti konttaamaan kun oli varmaan niin ilkeän tuntoinen ryömiä paljaalla nahalla.. oli se vaan hupasen näköistä :heart: :D huojui ja horjua ja kädet ja jalat lenkkas miten sattui mutta eteenpäin meni, mikä tärkeinä rytmitys oli oikea konttauksen tahdissa.. *heh tuo viimeinen oli sitä hallituksen kommentt, ja ymmärrätte varmaan sisäpiirin vitsin*

mutta nyt kaffelle :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 22:54 heitukka kirjoitti:
hipsukka: joo sellanen koriste on tosi nätti. huomasin sellasen kun kävin halpa hallissa mut niitäkin oli sillon vaan yksi ja on jo varmaan mennyt. säilyykö se miten että monta vuotta vai koko loppu ikänsä että ei mene miksikään?niin en tiedä viellä tai ole kuulut täällä olleiden äitien ja lasten ikää ja montako muksua?

niin joo tähän: kyllä kait se säilyy, meillä on vielä ainakin ihan kunnossa.. on se niin kovaa marsipaania että ei kait se edes homehdu.. :wave:

hipsukka,se ruustinnanhovi on täällä haapavedellä,tuola emäntäkoulun vieressä.
..kai mä sit kestän hyvin kipua kun ei musta tosiaan se tatuoinnin laitto ollu mitenkään hirveetä.. :/ luulin et se kipu on sellasta et se neulan pisto tärryyttää luihin ja ytimiin mut eihän sitä tehdä ku ihoon..

juu,minä olen kanssa joskus pientä tatuointia harkinnut,mutta harkinta-asteelle jäänyt..
pikku-ukko tässä hikkailee sylissä...se on kans tympeää kun usein ruoan päälle tulee hikka,niin sitte helpommin pulauttelee.. :whistle:
Hipsukka:kyllähän se teillä tapaaminen kuulostaa kivalta =)
meille myös voi kokoontua.. :wave: ;) =)
mutta nyt täytyy mennä =) :wave:

Heitukalle meidän perheen esittely:

Minä siis olen iältäni 28 eikä 26 niinkun nikki sanoo. Rakas aviomies on 27 (onpa niin hassua edelleenki puhua aviomiehestä eikä avomiehestä :laugh: ) ja lapsista vanhempi tää poika on ekaluokkalainen ja mejän neitikkä on 1v1kk (ja vähä päiviä päälle jos tarkkoja ollaan...).

Että semmosta, nyt neiti kärttyää tässä vieressä niin lähemmä herätteleen isukkia jos jaksais jo nousta ylös.

Moro vaan!

Moro vai on hipsukkan poppoo vaihtanu autoa no ainaki hyvän merkkinen hihihih =) ;) Meillä meinaan kans passatti ja ei oo kyllä ollu valittamista. =) =) Mistäkähän meijänki isännälle löytys sellanen vähän ajettu passatti kun rupiaa tossa vanhassa jo olemaan kilometrejä aikas paljo. Niin meijän poppoo on neiti 2vkohta 3kk päälle ja isäntä 30v ja mä 29v toista ootellaan rv19+7 nyt menossa. Jeps mutta palataampa askaliiniin taas kokoontuminen passaa mutta ei loppu viikosta kun ollaan siellä laivalla isännän kans. =) =) mutta nyt moikka :wave: =)

Kylläpäs täällä onki hiljasta tänään tai jotenki muka tuntuu siltä, aamuhan oli hyvinkin vilkas viestien vaihdossa...

Eipä mulla tässä kummosempia tulin vaan kurkkaamaan onko kukaan kommentoinu mitään.

Isukki vie mut tänään syömään! :p :attn: Ehotin syömään menoa ja hän itekki oli aatellu ehottaa just samaa ja vieläpä samaa syömäpaikkaa. ;)

Mutta nyt ei muuta.

:wave:

Hoh hoijaa masu täynnä täälläki. Isäntä teki lasangea uskokaa vaan ihan syötävää oli. :p :p =) Juu ei kai tässä sen kummempaa täytyy rueta oottelemaan vieraita josko systeri tulis käymään joten moikka :wave: =)

Käytiin tuossa ylivieskassa vähän sunnutai-ajelulla :whistle: =) pyörähdin sit toisella kirpparilla,tarttui mukaan pienemmälle vaatetta.
Isäntä vähän ientä krapulaa potenut,valitteli että sairaaksi tulossa,no oli hänelle kuumettakin nyt noussut.Varmaan nyt hänen vuoronsa,kun minä olen kuumeillut harvase viikko. :whistle:

tultiin hetkeksi tähän minun porukoille.

Oli joku tulipalo tai vastaava aika lähellä sitä missä me asutaan,oiskohan n. puolen kilsan päässä.Oli useampi palo-auto,poliisi-auto..ym.. :/ toista vuotta sitten paloi melkein meidän naapurista talo n. 100m päästä..tai kärsi kuitenkin pahoja vahinkoja.

Etelä-suomessa oli kai joku alle pari vuotias jäänyt bussin alle,kun oli aukaissut auton oven tai vastaavaa :/ :o :/
varmaan täytyy olla huomenna vielä kotona,ei viitsi perhekerhoon jos tuo isäntäkin sairastaa..vaikka me muut aletaan olla suhtkunnossa. =) =) mutta nyt menen joten :wave: :wave:

empuliina joo meni tosta meijän ohi Alaviekan paloautojaki päivällä. Toivottavasti ei suurempaa vahinkoa ole tullu. :/ Jeps mutta eipä tässä sen kummempaa huomenna on rakenneultra mulla jännää.Palataampa askaliiniin taas moro :wave: =) =)

Huomenta!

Ne tuli ne paloautot meitäkin vastaa jossain vaiheessa kun ajaltiin eilen siellä kalajoella päin, mutta ei kyllä näkynyt mitään isoja savuja missään..

Kyselin jo tuolla mitäs nyt-osiossa että minkäläiset nuo Hobby Hallin Carena sprit-kuomurattaat on? Onko ne ns hyvät myös talvella? Piika ei mahdu kohta enää kauaa emmaljungien kantokoppaan ja kun tuo autokin pieneni aika huomattavasti kuljetustiloiltaa niin ajattelin tilata nuo vaunut.. mahtuvat pieneen tilaan , mutta jos ne on ihan kököt niin sanokaa... :flower: :wave:

mutta nyt on mentävä! =)

Huomenta Oli joku omakotitalo palannu tuolla keskustan suunnalla eilen. Lehessä oli. :/ Jeps ei kai tässä kummempaa tarinaa keksi palataan juttuloiseen taas moro :wave: =) =)

Mää oon ihan ulalla tein jutuista.Mutta jospa saan taas kiinni jostakin sillä arki alkoi.Tapanin sairaslomat loppui kun talous ei kestä kun joutu tästäkin sairaslomakuukaudesta itse maksamaan 500?.Meni nyt paskanajoon ja otti Oton mukaan.Mun olisi tarkoitus kirjoittaa kahen viikon paussin jälkeen päikkistä mutta tulin kuitenkin ekana teittii moikkaamaan.

Olen myös ihan ulalla että mikä juttu täällä noi vierahat oikein on...siis joku häly on noussut mutta mistä!?!

Tänne on kaiketi joku uusikin tullut joten esittelempä itseni ja perheeni lyhyestä.Olen 24vuotias ja mieheni kohta 33 meillä on poika Otto 1v4kk ja enkeli poika Urho joka täyttäisi nyt tässä kuussa 5kk,asustamme Lohtajalla.

juu,se oli just tuosta aika lähistöltä,oli yksi kuollutkin. :/
mutta nyt täytyy soittaa yks puhelu.

Hipsukka:meillä oli carenan matkarattaat,ne oli ainakin näppärät =)

Huomenta!

Kaikki OK. Kirjottelu vaan jäänyt. Viikonloppu meni mummolassa ja veljen synttäreitä juhlistaessa (=kakkua syödessä). :laugh:

Se Vantaan Korson traaginen turma, missä 1v3kk tyttö jäi bussin alle ja kuoli... :'( :'( :'( Kuulin sisäpiirin juttua tapahtumasta ja tuntuu niiiiiiin pahalta... Ja vielä sekin että pystyy niin samaistumaan kun itsellä on samanikäinen poika....

Hipsukka: Eiku osta meiltä nuo pojan Teutonia Mistralit! :D Meidän pitäis investoida tupliin! Rahanmenoa ei voi estää.......... No, veronpalautusrahathan tohon lystiin menee....

Tapaamisesta: Hipsukalla tapaaminen OK, ajattelin ettei tänne ehkä ainakaan vielä kantsikaan tulla isolla lapsiporukalla, kun tonne remppapuolelle on niin helppo pääsy. Ettei vaan satu mitään.... Mutta mielelläni porukkaa tänne kutsun kun pystyn! Yksittäiset kaffittelijat toki tervetulleita! :wave: ;)

Eilen illalla luin pinoa, mutta enpä nyt muista mitään kommentoida. Kattellaan jos tulee hyvä sauma lukasta uudestaan, jos irtoais jotain vastausta itse kullekin. Nyt pitää vaihtaa kakkavaippaa ja syöttää pojalle puuroa. Sitten on koiran vuoro päästä aamupisulle. =)

Huomenia!

Hohhoijjakkaa, oltiin tuossa neitin kanssa tekemässä lähtöä kylille... Suurinpiirtein oli jo valmista että ois voinu ottaa ja lähtee mutta totesinkin sitten ettei neitistä oo lähtijäksi ku oli jo niin väsyny, elikkäs ei auttanu ku pistää hänet päikyille. :/

Hipsukka, met käytiin eilen tuolla Lokkilinnassa syömässä ihan listaruokaa ja hyvää oli, vaikkakin isäntä katteli kadena mun annosta ku mulla kuulemma oli parempaa ruokaa. :D Kävittekö vähä niinku testaamassa miten wolkkari kulkee ku syömään tänne hurautitte?

Eipäs mekään sitte sinne kerhoilemaan tänään menty, tosiaan asioilla ois käyty jos neitistä ois siihen ollu, mutta täytyy kattoo asiaa uudelleen sitten päikkyjen jälkeen.

Plääh, pikkasen on sellasta matalapainetta ilmassa, millähän sitä sais itteensä piristettyä...?

Sartsukka, olipas mukava kuulla vähän miten teillä menee! Jokos teillä Otto on sanoja alkanu opettelemaan, lujaa hän ainakin menee..! :)

Viveca, vai oli sulla sisäpiirin tietoa tapaturmasta... :'( Toivottavasti ei kukaan läheinen ollu vaikkei moista kyllä toivois kenellekään muullekaan.

Mulla on kyllä menny nää teidän mainitsemat tapaturmat ja tulipalot ihan ohitte, ei mitään hajua kummastakaan, missähän mua on viime päivät pietty...

Hennis, kertoilehan sitte miten siellä rakenneultrassa meni ja mitä tuumailivat?!?!

Olikohan vielä jollekin jotakin.... :/ En muista...

Pyykkejä sais kohta alkaa viikkailemaan, taitaa olla viimenen kerta kun narulta viikkailen... :whistle: :D Käyn tänään kattomassa sitä pyykkikuivuria, että missä hinnoissa ne on ja jos soppeli löytyy niin ostaa päräytän sellasen sitten. :)

Mutta nyt täytyy alkaa jollekin, joten moro vaan!

Yhteistyössä