Pultsari majailee rapussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi helvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi helvetti

Vieras
ainakin viides yö nyt että se majailee tuolla. Näkyy olevan koko omaisuus (eli kaks muovikassillista jotain, mitä lie) mukana. Se asui tässä rapussa ennen, mutta sai häädön, kun kännipäissään hajotti monta kertaa viikossa alaoven lasin. Äsken kun lähdin koiran kans ulos, se oli kusella alaoven vieressä :x siis ihan miltei siinä ovessa kiinni. Se ilmeisesti uskoo asuvansa vielä tässä talossa, joku yö se vielä yrittää siihen entiseen kämppäänsä sisälle. Tiiä minkä kirveen kanssa sinne menee. Siitä sen häädöstä on ainakin kas vuotta jo. Koko rappu haisee, no, varmaan voitte kuvitella mille :x

ps. sit vielä valitetaan, että ihmiset antaa koiriensa kuseksia ties minne. mutta tuo kännikala, se kun kusee ovenpieleen, se on eri asia, eiks niin?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Kuka on sanonut, että ihmisten kuseskelu olisi sallittavaa?

Aivan. Ainostaan koirat kusetetaan ulko-ovelle!

No ei todellakaan kuseteta, toivottavasti itse en ole moista näkemässä :D
Voi koiranomistaja rukkaa siinä vaiheessa :xmas:

Meillä oli aikoinaan talossa akka, joka meni aamulla kylpytakki päällä röökille ovensuuhun. Flexillä päästi koiran tarpeilleen ovenraosta ja puhalteli sitten röökinsavuja ovenraosta.

Ihmisen kuseksiminen ei voi olla ongelma. Soittaa poliisin ja se lakkaa. Tulee sakot, ne korjaa sen hitolle sieltä.

Koiran kusettajalle et mahda mitään.

Meillä oli aikoinaan talossa akka, joka meni aamulla kylpytakki päällä röökille ovensuuhun. Flexillä päästi koiran tarpeilleen ovenraosta ja puhalteli sitten röökinsavuja ovenraosta.

Ihmisen kuseksiminen ei voi olla ongelma. Soittaa poliisin ja se lakkaa. Tulee sakot, ne korjaa sen hitolle sieltä.

:laugh:

Hätänumeroonko mun pitäis soittaa? Ja sit se, että ei ole ensimmäinen kerta, kun se vetäytyy tähän meidän rappuun majailemaan. On haettu ties montako kertaa poliisin toimesta, mutta aina se tulee takas. Se ihan oikeasti uskoo vielä asuvansa täällä :/

poliisiin et saa muuten yhteyttä kun hätänumeroon. ja kyllä, itsekin olen sinne soittanut vastaavassa tilanteessa ja häke-päivystäjän mukaan pitää soittaa jatkossakin.

Alkuperäinen kirjoittaja turpeinen:
poliisiin et saa muuten yhteyttä kun hätänumeroon. ja kyllä, itsekin olen sinne soittanut vastaavassa tilanteessa ja häke-päivystäjän mukaan pitää soittaa jatkossakin.

Ok, sinne siis ens yönä sit soitettava. Kiitos asiallisesta vastauksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja turpeinen:

Ok, sinne siis ens yönä sit soitettava. Kiitos asiallisesta vastauksesta!

tietysti voithan sä koettaa lähimmälle poliisilaitokselle ja kysyä sieltä neuvoa, et mitä tehdä tollasen jatkuvasti rapussa majailevan puliukon takia. TAI soita taloyhtiöön, niillehän se oikeastaan enemmän kuuluu hommata se röhnä pois sieltä rapusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Miten se pääsee sisälle? Eikö teillä mene rapun ovi lukkoon illalla?

Ei, ovi on semmonen et jos haluaa sen menevän lukkoon, se on vedettävä kunnolla kiinni. Eli ovihan on auki 24/7. Ja ihan vähä aikaa sitten korjattiin koko ovi, kun ei sitä meinannu saada kiinni millään. Nämä puliveivarit kyllä keksii keinot, laitetaan oven väliin joku huomaamaton puunpala tms. että ei mee lukkoon. Voidaan sit mennä ja tulla miten huvittaa.

Kun nuorempana asuttiin keskustassa, niin meidän talo oli pultsareitten turvapaikka eli niit nukkui siellä aina ja useampia. Alaovessa vaihtui koko ajan turvakoodikin, vaan aina ne sinne löysi... ällöä. Muutettiinkin pois pian. Seuraava asunto oli ihana, mutta siitä käveli ohi joka yö baarikansalaiset, ja pissaa oli usein aamulla ovenpielessä... kerran oli myös löysät kakat ja kalsarit :x Anteeks! toivottavasti kukaan teistä ei syö aamupalaa... Mutta onneksi sitten muutettiin tänne lähiöön ja on ihanan rauhaisaa:)

minä soitin poliisit kun minun rapussani ja kerroksessa joku juoppolalli ( olin nähnyt muutaman kerran aikaisemmin, lieko akka asuu samassa talossa ) poltteli röökiä ja joi olutta. Sitten kun rapussa alkoi kunnolla palanut haisemaan soitin poliisit. Näin kun ne tutki toisen taskut ja sieltä löytyi vaikka ja mitä vehkeitä että olisi saanut rapun tuleen.

Vei päiväksi sen pois silmistä ja ootappa kun ilta tuli uudestaan se sama heppu oli siinä samassa paikassa röökiä polttamassa ja istui rappusilla. No ei kun uusiksi soittaa poliisit paikalle. Sen jälkeen vain satunnaisesti nähnyt sitä =)

Soitin nyt sit sinne hätäkeskukseen, sieltä on poliisit tulossa. Se äijä nukkuu vielä tuolla. On tääki :/ Seuraavaks pitää vissiin soittaa sinne huoltoon että tulevat taas kerran korjaamaan ton alaoven. Tää on näitä kerrostaloasumisen ihanuuksia :/

Soitin nyt sit sinne hätäkeskukseen, sieltä on poliisit tulossa. Se äijä nukkuu vielä tuolla.

Kerropa huviksesi sitten kauanko poliisilla kestää tulla soitostasi. Me soitettiin kerran häiriköstä ja poliisit soitti 1½ tunnin päästä takaisin, että vieläkö tarvitaan apua :headwall:

Soitin nyt sit sinne hätäkeskukseen, sieltä on poliisit tulossa. Se äijä nukkuu vielä tuolla. On tääki :/ Seuraavaks pitää vissiin soittaa sinne huoltoon että tulevat taas kerran korjaamaan ton alaoven. Tää on näitä kerrostaloasumisen ihanuuksia :/

Missä slummitalossa te oikein asutte ?

Yhteistyössä