Madeia Jäsen 22.04.2007 777 0 16 16.06.2010 #1 Olisko kellään hyvää ohjetta, ettei tulisi mitään ällön rasvaisen makuista?
? * Vieras 16.06.2010 #2 Ihan tavallinen pullataikina muuten mutta muna jätetään pois ja ainahan voit vähentää rasvan määrää jos siltä tuntuu, itse en niin tee
Ihan tavallinen pullataikina muuten mutta muna jätetään pois ja ainahan voit vähentää rasvan määrää jos siltä tuntuu, itse en niin tee
N neljä-ilman-viidettä Vieras 16.06.2010 #3 Kanamunat tosiaan pois ja niinkuin * kirjoitti, vähennä rasvan määrää. Pullista tulee ihan parhaita